19 april 2014

Spring has sprung TAG

Vandaag heb ik voor jullie een Tag, die gaat over de lente.
Deze Tag heb ik gezien op www.kittehcupcakes.nl


Wat vind jij van dit seizoen?
Ik vind de lente een heerlijk seizoen. Je merkt dat iedereen een beetje vriendelijker is, dat iedereen een beetje uit die winterdip komt en ziet dat de wereld toch wel aardig mooi kan zijn. Ik vind dit seizoen een nieuw begin, voor de natuur maar ook voor plannen voor mezelf. Wat wil ik deze lente en onbewust ook de zomer gaan doen? Alles wordt weer lekker schoongemaakt, met de voorjaarsschoonmaak en een start van weer een mooi tijd, met langere dagen en nieuw leven.

Welke fashion trends voor de lente 2014 vind jij gaaf?
Ik vind het leuk om weer naar de nieuwe trends te kijken. Diegene die mij het meeste aanspreekt is de trend met de mooie pastelkleuren. Dit past natuurlijk perfect bij de lente en trekt mij dan ook heel erg. Vooral als je een pastelkleur combineert met andere pastelkleuren of wit. Dat vind ik echt mooi!

Wat is jouw favoriete kledingstuk voor deze lente?
Zelf heb ik een mint kleurige broek. Ik vind dit echt een top item voor deze lente!


Welke activiteiten heb jij gepland deze lente?
Ik heb nog niet veel gepland staan. Ik weet dat ik tot de zomervakantie mag werken in groep 3, dus dat vind ik een fijn vooruitzicht. Ook heb ik in mei een weekje vrij gepland, waar dus nog letterlijk niks in staat. Ik wil voor mijn blog aan de gang en ik ga 2 mei naar de Beautyglossparty dus komende tijd wordt het wel erg leuk!

Wat is jouw favoriete kleur lipstick en nagellak voor deze lente?
Ik denk dat ik dan toch echt rood moet zeggen. Rood is echt een kleur die altijd kan. Rode nagels en rode lippen vind ik echt super mooi. Wat ik ook mooi vind is een pastelkleur op je nagels, iets van mintgroen. Maar omdat op je lippen te doen, is misschien iets te veel!



Wat is jouw favorieten lente kleur?
Dan is het toch echt mint groen. Ik heb aardig wat mint groene kleding, maar ook in mijn make-up is de kleur mintgroen terug te vinden!

Wat is jouw favoriete lente drankje en snack?
Ik vind, als ik op een terrasje zit een rosébier wel erg lekker. Maar voor de rest drink ik graag thee. Als het wat warmer wordt drink ik graag groene thee, maar groene ice tea vind ik ook erg lekker. Als snack vind ik snoeptomaatjes echt een snack voor als het warmer weer wordt.

Favoriete lente herinnering?
Dat is even graven… Ik denk dat het de eerste stralen zonlicht zijn die ik opvang op een terrasje. Ik kan me vorig jaar nog herinneren, dat ik met mijn beste vriendin op het terras zaten in de zon, om te vieren dat we toets hadden gehaald. Dat zijn natuurlijk mooie momenten om van de zon te genieten!



Q: Waarom is de lente voor jouw een leuk seizoen?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten