17 april 2014

The Liebster Award!

Vandaag heb ik weer eens een bijzonder artikel.
Ik ben namelijk door Nicole, van Beautyliefde.nl , genomineerd voor de Liebster Award!
Het is een award voor kleine bloggers, die je kan winnen.
Zo ben je aan het netwerken, via blogs.



De Liebster Award is een award die je kan winnen als je minder dan 200 volgers op Bloglovin hebt.
Het de bedoeling dat ik 11 vragen beantwoord, 11 feitjes over mezelf vertel en 11 nieuwe vragen maak voor mijn genomineerden.
Ik begin met de 11 vragen die Nicole heeft bedacht.

1. Hoe kwam je op het idee om te beginnen met bloggen?
Ik had een hoofdband gemaakt en er waren veel mensen die mij vroegen hoe ik dat had gedaan. Toen kwam ik na wat surfen op de site van de Groenemeisjes, toen ik hun blog zag dacht ik:'Dit wil ik ook!'


2. Wat zou je kiezen? Of je mag er altijd volgens de laatste nieuwe mode bij lopen, of je mag je altijd opmaken met de make-up uit de laatste nieuwe collecties? En waarom?
Dan zou ik toch kiezen voor mode, omdat kleding altijd anders is en make-up kan je met de producten steeds bij blijven bij de laatste trends. Als je maar een paar goede basis producten hebt.

3. Wat is jouw grootste droom?

Mijn grootste droom is om, heel burgerlijk, een mooi huisje, lief huisdier en natuurlijk lang bij mijn vriend blijven. Zo komt mijn mooiste droom uit, door gelukkig te blijven. Het is belangrijk om te blijven dromen, maar meestal worden de 'normale' dagelijkse dingen vergeten en daar wil ik bij stil blijven staan. 

4. Wat is je grootste blunder?

Ik heb wel een aantal grote blunders op mijn naam staan, maar ik moet zeggen de laatste tijd is het rustig. Dus ik ben bang dat er nog een blunder gaat komen haha. De laatste blunder, die ik me op dit moment kan herinneren, is: We stonden voor de Bagels&Beans en ik roep keihard, wat zijn eigenlijk baagels.. Ja mijn engels was toen nog slechter en ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Erg genant..

5. Wat is je favoriete kleding stuk?

Mijn favoriete kleding stuk is een blauw/witte trui van Forever21

Mijn favoriete trui!






















6. Wat is je favoriete make-up product?
Voor mij is op dit moment een nagellak favoriet, een nagellak van Essence.

Mijn favoriete nagellak



















7. Heb je tattoo’s/piecings?
Ik heb geen tatoo's, maar wel piercings.

8. Wat is je favoriete tv serie?

Ik volg al heel wat jaren GTST! 

9. Waar irriteer je je aan?Ik vind het irritant als mensen liegen of zich beter voelen dan een ander.


10. Waar walg je zelf van, maar wat doe je eigenlijk altijd zelf ook?

Haha, deze vraag is echt leuk bedacht.
Ik vind het walgelijk als andere mensen hun neus snuiten, maar ja iedereen moet dat wel eens doen.

11. Mascara of lipstick?

Mascara! Ik ga niet werken zonder mascara, maar lipstick daar ik niet elke dag.

Nu heb ik de 11 vragen beantwoord, nu is het tijd voor 11 feitjes over mij.

1. Ik ben altijd chronisch te vroeg, minstens een minuut of 10.

2. Ik werk als juf voor groep 3

3. Ik doe alles op de fiets.

4. Ik heb iedere dag een blog online om 6.00, eerst kreeg ik de opmerking dat ik wel heel vroeg wakker was, maar dit plan ik natuurlijk in.

5. Ik ben een theeleut en drink de hele dag door thee.

6. Ik kijk graag de vlogs van Linda (Decarationn2) en de vlogs van Mascha (Beautygloss)

7. Naast dat ik fulltime werk, heb ik ook nog een baan in het weekend.

8. Ik vind bloggen ontspannen, zeker na een dagje werken.

9. Ik kan een hele dag (meestal zondag) vlogs kijken!

10. Ik ben dol op de serie Awkward en GTST.

11. Ik heb eigenlijk nooit de radio aanstaan.

Nu komen de 11 vragen voor diegene die ik nomineer.
Ik had nogal moeite met het kiezen van diegene die ik nomineer, omdat ik op zich weinig kleine bloggers ken.
Maar ik heb gekozen voor is Martine van aboutthebluesky.blogspot.nl

De 11 vragen voor Martine:
1. Wat is jouw favoriete theesmaak?
2. Wat is jouw favoriete lunch?
3. Wat is jouw favoriete kleur nagellak?
4. Wat vind jij bijzonder aan mensen?
5. Wat zou je ooit nog eens willen doen?
6. Welke kleuren heb je je haar geverfd?
7. Welke series vind je het leukst?
8. Wat doe je altijd elke ochtend?
9. Wat is je favoriete drankje?
10. Waarom ben jij gaan bloggen?
11. Wat vind je het leukst aan bloggen?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Hieronder mag je aangeven welke blogs jij leest en welke ik niet mag missen!
Dus spam je blog!

Q: Welke blog moet ik echt lezen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten