14 april 2014

Photo Dairy #21

Vandaag is het weer een begin van een nieuwe week, dus tijd voor mijn Photo Dairy!
Het is deze week een lange, dus ga er maar even goed voor zitten!

Ik wilde de oven even goed uitproberen en hoe kan dat beter dan met brownies. Ik vertelde in mijn artikel Breakfast, dat ik nogal een lichtelijke chocolade verslaving.
Dus een paar brownies gaan er met gemak in!
Maandagmorgen, dat is het moment van de week die ik het meest haat!
Ook al heet mijn blog Maandagmorgenmodel.
Maar het is dan wel tijd voor een selfie!
Maandagavond is het mijn sportavond, dan volg ik altijd een les bodybalance.
Dit zijn mijn make-up spulletjes die ik dinsdagochtend heb gebruikt.
Ik maakte deze foto en ik vond hem er professioneel uitzien, en dat terwijl die is gemaakt op de WC-bril haha!
Mijn ouders waren op vakantie en ik ging voor de dieren zorgen. Nu ik dit schrijf zijn ze alweer thuis, dus nu kan het haha! Ik ging even knuffelen met mijn lieve cavia Mika!
 Ik wilde eigenlijk al een poos een Ask me Anything video opnemen. Ik vond het alleen eng om te doen omdat ik bang was, dat niemand een vraag zou sturen. Gelukkig was dat niet het geval en deze week komt de video online!
Ja, ik heb hem besteld. Eindelijk! Ik wil mijn blog nog beter maken en ik hoop dat ik dat voor mekaar krijg!
Hebben jullie nog tips of opmerkingen dan hoor ik het graag!
Ja, ik was weer even knuffelen met Mika. Die was zo enthousiast dat ik weer lekker mocht knuffelen!
Ik ging deze nagellak uitproberen, in het begin dacht ik 'mwa..' maar ik ben er helemaal verliefd op geworden. Ik heb ook een artikel over geschreven.
Ik werk fulltime als juf en ja dan hoort stoeien met de kopieermachine er helaas ook bij!
Ik ging pannenkoeken bakken, ik had het zolang al niet gegeten! Het was dus weer hoog tijd!
Zaterdagochtend begint rustig met een kopje thee!
 Selfie-time!!
 Ik las de Glamour en zag deze quote, die moest natuurlijk even op Instagram! Ik ben het er zo mee eens!
 Ik had al eerder brownies gebakken, maar nu komen mijn ouders terug van vakantie en wilde ik voor hun een cake maken, als een welkom-thuis cadeautje! Dus ik zat vol spanning voor de oven..
Helaas heb ik een cake gecreƫerd die last had van hoogtevrees...
Ik hoop wel dat het goed smaakt..
Ik neem hem mee naar mijn ouders, dan kunnen ze proefpersoon zijn!
Hahaha!


















Q: Hoe was jouw weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten