13 april 2014

Lookbook #18

Vandaag heb ik voor jullie weer eens een Lookbook.
Het is echt super lang geleden, maar ik heb eigenlijk bijna al mijn kleding wel gehad.
Misschien heb je het op mijn Twitter gezien, maar ik heb een mega bestelling gedaan op de webshop van de H&M.
Ik wil hier natuurlijk een unboxing video van opnemen, maar ook vaker een Lookbook artikel mee maken.
Ik vind het namelijk hartstikke leuk, maar ik vind het wel leuk om het met kleding te doen die nieuw zijn.
Hieronder zie je foto's van een comfortabele werkoutfit!
Ik kwam net uit mijn werk, maar ik vond deze outfit simpel maar wel bijzonder genoeg voor mijn Lookbook artikel!

























Bril: Spijker&Spijker
Blauw shirt: Primark
Wit shirt: Hema
Broek: New Yorker


Q: Wat vind jij van mijn outfit?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten