15 april 2014

Karmameju Konjac Sponge

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Karamameju Konjac Sponge.
De eerste keer dat ik dat las dacht ik:' Wat?' Het is een spons die in de Glossybox zat, waarna ik best wel benieuwd was.
























De Glossybox zegt dit:
Adviesprijs €9.25 / Fullsize
De Karmameju Konjac Sponge zal de huid exfoliëren, zuiveren en diep reinigen. Daarnaast stimuleert de Konjac Sponge de doorbloeding en het herstel van jouw huid

















De spons zit hygiënisch verpakt, wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind. Ook vind ik het fijn dat deze sponse geschikt is voor de gevoelige huid, maar dat het ook goed reinigt. Het was eigenlijk iets waarna ik opzoek was op dit moment. Dan kijk ik altijd tussen mijn stash om te kijken wat er tussen zit. Deze sponge kan je ongeveer 2 á 3 maanden gebruiken. Dit vind ik overigens wel lang voor een spons.





















De spons is erg hard en er wordt dus ook aangeraden om deze 3 tot 5 minuten in het water te houden, voordat je hem gebruikt. Anders is die veel te hard.
In gebruik vond ik hem erg fijn, ik had het idee dat mijn huid echt schoon was. Dit had ik helemaal niet verwacht van deze spons. Deze spons vind ik fijn in gebruik en ik ga hem zeker nog langer gebruiken!

Q: Waarmee reinigen jullie op dit moment je gezicht mee?
Liefs,
Silvia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten