7 april 2014

Photo Dairy #20

Vandaag is het weer een begin van een nieuwe week, dus tijd voor een Photo Dairy!

Gisteren kon je op mijn blog een artikel lezen over mijn ontbijtjes. Dit was mijn favorieten ontbijt, dus deze moest wel even in mijn Photo Dairy. Ik heb ervoor gekozen om niet alle ontbijtjes nog een keer in dit artikel terug te laten komen. Anders is het wel erg dubbel.
Dit was een heerlijk zondags ontbijtje! Om verliefd op te worden!
Met het mooie weer, hoort ook een lente make-up. Ik heb weer mijn mintgroene oogpotlood van de Hema te voorschijn getoverd, want die kan zeker niet ontbreken dan!
Ook was het natuurlijk tijd om mijn nagels te lakken, deze licht roze kleur werd mijn keuze.
Lichte kleuren voor het mooie weer!
Onderweg naar mijn werk, maar in de lift eerst nog een selfie. Ik koos voor een licht roze lipstick, een kleur die ook weer uit mijn stash geplukt heb. Helemaal klaar voor de lente!
 Ik was maandag in een blije bui, ik had namelijk zin in sporten en dat is ook een zeldzaam fenomeen.
 Ik ben volgens mij nog nooit zo productief geweest op een maandag! Eerst heb ik een dagje gewerkt, daarna heb ik gesport en daarna heb ik ook nog een les gemaakt voor mijn opleiding! Ik was best trots op mezelf.
 Ik vond het ook weer een leuk idee, om mijn outfit online te zetten! Ik was zo bezig met mijn ontbijt, dat ik mijn outfit soms vergat!
De volgende dag heb ik weer outfit online gezet! Ik heb voor het eerst dit spijkerbloesje dicht gedragen, wat vinden jullie daarvan?
Ik vond het wel eens tijd om mezelf te verwennen en wel met nieuwe oorbellen van de Hema!
Ik ben er erg blij mee, wat vinden jullie ervan?
Ik heb de Maybelline Colorsensation op, deze foto plaatste ik op instagram. Hierbij liet ik weten dat ik helemaal verliefd was geworden op dit product, maar ik verklapte nog niet wat het was.
Want (als ik het goed heb) vrijdag kwam een review online!















Q: Hoe was jouw weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten