8 april 2014

Essence Studio Nails - Moisturizing Cuticle Cream

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Essence Studio Nails - Moisturizing Cuticle Cream.
Een goedkope manier om je nagelriemen te verzorgen, want die worden vaak vergeten!
Voor €1,99 krijg je 15 ml.

Het potje zat geseald, wat ik een groot pluspunt vind. Zo weet je zeker dat niemand er aan heeft gezeten.
Het is wel een potje, dus al wel minder hygiënisch dan een tube. Toch vind ik het niet erg, want het is een klein, fijn en makkelijk potje.

Vaak vergeten mensen de nagelriemen te verzorgen, maar een nagelriem is de basis voor mooie nagels. Daarom wilde ik jullie ook kennis laten maken met dit geweldige potje. Voor een klein prijsje kan je dus je nagels op en top laten zijn!




















Hierboven zie je de crème die heerlijk ruikt. Ik breng hem graag rijkelijk aan op mijn nagelriemen en laat het er dan intrekken. Het laagje wat erop ligt masseer ik in. Zo krijg ik soepele nagelriemen en vooral minder velletjes langs mijn nagels.
Ik had de laatste tijd veel velletjes langs mijn nagels, waar ik dan weer aan ga trekken.
Omdat te voorkomen gebruik ik nu deze crème en mijn handen zien er een stuk beter uit!

Q: Hoe verzorg jij je nagelriemen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten