6 april 2014

Breakfast #1

Vandaag laat ik jullie een week lang mijn ontbijt zien.
Ik kwam op het idee, toen ik één keer mijn ontbijt online zetten en vroeg of het leuk was om een week lang mijn ontbijt online te zetten.
Er kwamen positieve reacties, dus vandaar dat ik ze vandaag in dit artikel bij elkaar wil zetten.

Ik ontbijt eigenlijk altijd, want ik besef hoe belangrijk een ontbijt is.
Het is leuk om af te wisselen, maar ik merk (vooral nu mijn ontbijt elke keer online staat) dat ik niet veel afwissel.
Ook eet ik veel chocola in de ochtend en dat is misschien iets wat ik moet minderen, want gezond is anders.
Door mijn ontbijt online te zetten besef ik meer wat ik eet.
Bij deze laat ik mijn ontbijt aan jullie zien!

Mijn eerste ontbijt op een zaterdag, was een beker met Optimel en twee boterhammen met pasta.

 Op zondag hadden we een echt zondags ontbijt. Dit is mijn favoriete ontbijt van deze hele serie.
Heerlijke croissantjes met jam en een beker Optimel.
Op maandag kwam ik erachter dat de yoghurt op was...
Dus een klein beetje yoghurt met hagelslag en twee crackers met pasta.
Op dinsdag een volle bak yoghurt met hagelslag en muesli en een beker Optimel.
Hebben jullie mijn chocolade verslaving al een  beetje door.
Het viel me pas echt op door de foto's, want ik dacht dat ik amper chocolade at!
Oke, op woensdag was het tijd voor een happy face! Beetje saai, maar yoghurt met muesli en hagelslag!
Op donderdag had ik een beetje haast en voor de afwisseling had ik weer een bak met yoghurt muesli en hagelslag. En ja ik weet dat afwisseling erg belangrijk is, maar haha ja dat lukt bijna!
Op vrijdag had ik een broodje met hagelslag, want ja één dag zonder chocola is wel heel eng haha! En een kop melk!



















Hemel, wat eet ik een chocola en ik maar in mijn hoofd denken dat ik gezond at!
Betrapt! Alleen beetje jammer, maar hiermee laat ik wel zien dat ik mijn best ga doen om meer af te wisselen en geen chocolade op mijn brood of in de yoghurt meer te doen.
Misschien is het wel leuk om een Breakfast #2 te maken.
Als je het leuk lijkt, laat het dan even weten in een reactie.
Dan kan je kijken of ik het de volgende keer een week volhoud om afwisselender en gezonder te eten.

Q: Wat is jouw favoriete ontbijt?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten