1 april 2014

Opleiding Kinderpsychologie

Zoals jullie misschien wel weten, die ik een online opleiding bij de NHA.
Hierover heb ik wel eens eerder vertelt in een video, een video waarin ik vertel over mijn school.
Hieronder kan je deze video bekijken.



Ik heb gekozen voor de studie Kinderpsychologie, omdat ik na de Pabo toch nog verder wilde studeren.
Ik wil me blijven ontwikkelen en uitdagen, maar ik wilde niet opnieuw naar school.
Daarom heb ik gekozen voor een online studie, die ik in mijn eigen tempo mag doen.

Met de online studie, krijg je een map thuis gestuurd. Hierin staan de lessen die je kan maken en online kan sturen.
Ik heb gevraagd of ik alle lessen meteen toegestuurd mocht krijgen, zodat ik in een sneller tempo de opleiding kon gaan doen, helaas heb ik er de laatste tijd weinig tijd voor. Ik werk nu fulltime en moet echt even tijd vrij maken voor de studie.
 Bij elke les zitten 4 vragen die je moet beantwoorden over de stof, dat zijn de huiswerk opdrachten. Het is goed thuis te doen en het is erg interessant.
 Ik ben erg blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen, omdat het net even iets extra's is. Je bent verder aan het leren en het sluit aan op mijn baan als leerkracht. Je gaat met deze opleiding op onderzoek in het kinderbrein. En het is echt super interessant, want je leert ook veel over de hersenen zelf.
Op het online platform kan je je huiswerk inleveren en de feedback ophalen. Hierbij kan je ook je cijfers bekijken en je cijferlijst bijhouden!
Handig en overzichtelijk.
Wil jij ook nog een opleiding doen, maar wil je niet naar school. Ga dan voor een online opleiding, en zo kan je enorm veel leren.








Q: Welke studie doe je of zou je willen doen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten