31 maart 2014

Photo Dairy #19

Vandaag heb ik weer voor jullie een Photo Dairy.
Ik vroeg jullie namelijk vorige week of jullie het leuk vonden om iedere week een Photo Dairy te doen.
Ik heb hierover alleen maar positieve berichtjes gehad, dus bij deze.
Ik heb weer genoeg foto's kunnen verzamelen voor dit artikel.

Ik kwam maandag terug uit mijn werk en ik had echt even de behoefte om YouTube video's te gaan bekijken. De video's van Martine en Willemijn vind ik altijd echt super. Ze zijn, om het zo maar te zeggen, zo heerlijk gewoon gebleven.
/Maandagavond is het altijd tijd om te sporten.
Sinds kort doe ik mee aan de les Bodybalance, iets wat ik hiervoor al 4 jaar heb gedaan.
Ik vind het heerlijk om die les te volgen en een week te kunnen genieten van mijn soepele gewrichten.
 Ik wilde weer even een outfit of the day laten zien. Ik ben helemaal fan van dit spijkerjasje! Die heb ik trouwens gekocht bij de Primark.
 Ja, voor mijn blog test ik wel eens producten. Soms zijn het mooie producten en soms vallen ze een beetje tegen. Dat kan gebeuren, maar bij dit product wist ik me geen raad. Ik vond de witte kleur wel mooi, maar hemel die structuur. Ik vond net of ik muurverf op mijn vingers had. Ik heb over dit product ook een review geschreven, maar tevreden was ik er niet over.
Ik heb zelf op instagram en facebook naar jullie meningen gevraagd, want tja soms heb ik jullie hulp ook even nodig!
Woensdag is meestal de dag dat ik video's en foto's maak in het voren en dat ik druk bezig ben met het schrijven van artikelen, maar afgelopen woensdag vond mijn computer het een geweldig idee om eens te gaan updaten. Leuk! Maar naar 5 uur was ik er persoonlijk al een beetje klaar mee, helaas vond mijn computer dat niet. Dus ik had de hele woensdag niet kunnen bloggen, met als gevolg dat ik de rest van de week tot laat in de avond mijn artikelen nog aan het schrijven was. Woensdag probeer ik het gewoon nog een keer.
 Pff wat was ik in de ochtend gewoon moe!
Dit was donderdagochtend, helaas was het in mijn hoofd vrijdag en moest ik nog een dag werken voordat het weekend was. Dat was een beetje een FAIL moment!
Lekker mijn haren gewassen. Ik had eigenlijk geen zin meer en zei:' Ow dat doe ik morgenochtend wel' Maar ik heb een gruwelijke hekel aan douche in de ochtend, behalve als ik vrij ben. Dus ik had even al mijn energie bij elkaar geschraapt en zo kon ik de volgende ochtend nog even lekker blijven liggen.
Vrijdag hebben we onze eetkamerstoelen gekocht! Dat was het enige wat nog ontbrak van onze nieuwe meubels! Nu kan ik niet wachten tot we alles binnen hebben!!
 Ik had zaterdag deze foto online gezet en toen kreeg ik ineens een idee, om een week lang elke dag mijn ontbijt online te zetten. Hierover komt aan het einde van de week een artikel over!
 Op zaterdag moet ik ook nog werken, wat ik soms een beetje veel vind als je ook de hele week al werkt. Maar ja, de crisis zorgt er voor dat ik geen contract krijg en dus ook geen vastigheid waardoor ik mijn baan in het weekend niet kan missen. Maar gelukkig was het zonnetje er om mij op te vrolijken!
En als klapper op de vuurpijl (wat een rare uitspraak eigenlijk) hebben we ons getrakteerd op een ijsje van de Bernardo's!!
Ben je in de buurt van Ede, dan is dit de beste ijssalon!!















Q: Hoe was  jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten