2 april 2014

Ploggen #6

Vandaag heb ik voor jullie weer een plog!
Ik neem je mee op een zondag, afgelopen zondag.

Ik werd wakker, best wel laat voor mijn doen. Dit had natuurlijk ook te maken met de zomertijd. Ik wilde graag nog even blijven liggen en heb me vermaakt met Youtube video's onder andere die van Teske!













 Mijn kledingkast, ik woon er nog maar net en ik kan er al een enorme zooi van maken. Ik moest dus even mijn kleding weer netjes opruimen en ook mijn was weer in de kast doen. Ik vind mijn kledingkast er wel kleurrijk uitzien!
 Een echte zondagochtend. Dat kan niet zonder een croissant! Hmm..

Mijn zondagse ontbijtje. Ik had op instagram gevraagd of jullie het leuk vonden om een week lang mijn ontbijt te zien, via een foto. Hierop werk positief gereageerd, nu maak ik deze week tot en met zaterdag een ontbijtfoto.













 Het was vandaag een lekkere dag, daar pas ik natuurlijk mijn make-up op aan. Mintgroen op de waterlijn, echt een lentegevoel krijg ik ervan.
Het mintgroene potlood heb ik gekocht, vorig jaar, bij de Hema.

Ik ging vandaag met een vriendin van mij en haar vriend in kindje naar de kinderboerderij. En daar kwamen we deze snuiter tegen! Hij heet Bas en als je kwam ging hij heel lief voor je zitten. Je kon hem lekker aaien en hij knorde zo lief.
Om verliefd op te worden!
Daarna ben ik rustig een gaan lezen, want ik had nog veel blogs die ik graag wilde lezen. Helaas heb ik daar niet altijd te tijd voor, gelukkig was het zondag en dat is mijn dag! Dus tijd maken voor de dingen die ik leuk vind!
Mijn nicht en haar vriend kwamen eten en ik ging voor het eerst een enorme lasagneschotel maken.
Ik had het nog nooit eerder gemaakt, dus ik hoopte dat het goed zal lukken!
 Hier staat de schotel in de oven, nog even wachten dan kunnen we smullen!
 Tadaa! Hij rook heerlijk, hij zag er heerlijk uit en gelukkig smaakte die ook heerlijk!
Het was dus gelukt.
Ik ben zelf helemaal geen keukenprinses, maar nu ik op mezelf woon wil ik wel gewoon koken en gezond eten. Daarom ben ik verschillende dingen aan het uitproberen. Oefening baart kunst.
En als laatste vandaag, heb ik mijn nagels nog even gelakt. Ik vind het fijn om mijn nagels goed gelakt te hebben voordat ik aan mijn week begin. Meestal heb ik een drukke week en dan geen tijd om al mijn nagels te lakken. Voor mij is het echt een zondagse klus!
Ik heb gekozen voor deze zomerse roze kleur van Herome!















Q: Wat doe jij altijd op zondag?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten