17 maart 2014

Photo Dairy #17

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, #17 alweer.
De tijd die vliegt, want de vorige Photo Dairy was nog toen ik bij mijn ouders woonde.
Ik woon nu inmiddels iets meer dan een week samen en het bevalt me super goed.
Ik heb de afgelopen tijd wel weinig foto's gemaakt.
Beetje jammer, maar misschien dat ik nog even moest wennen.
Volgende keer zijn er meer foto's!

Een nieuw boek wat ik aan het lezen ben, het gaat over mindfullnes bij kinderen.
Het is echt erg interessant!







Ik lag lekker met mijn sloffen op bed, Goede tijden slechte tijden te kijken.
Mijn vriend was met een vriend een serie aan het kijken, daarom was ik op de slaapkamer gaan zitten.
Maar echt heerlijk om zo je eigen plek te hebben!
Ja, eindelijk had ik ook mijn spiegel mee verhuisd. Ik had hem nog niet mee genomen en wat baalde ik daarvan. Ik kon amper zien hoe mijn kleding eruit zag, dus ik was heel blij dat ik hem weer had.
Nu kan ik in de ochtend weer mijn outfit laten zien!
En zo komen er ook meer leuke foto's op instagram, want deze week heb ik weinig op instagram gezet. Beetje jammer.
Op donderdag kwam een goede vriendin lekker langs, we kijken elke donderdag samen Wie is de mol?
Ook eten we dan samen.
Eerst aten we altijd om de beurt de pizza, maar in ons oven(tje) kunnen ze lekker naast elkaar liggen!

Vanochtend was ik, ondanks mijn wekker om 9.00 stond, om 6.45 wakker. Ik ging dus even Youtube-filmpjes kijken en lekker computeren in bed.
Ik kon er even van genieten dat ik nog even mocht blijven liggen.













Een blije selfie, want ik had eindelijk weekend.
Ik moet wel toegeven dat ik het best zwaar vind om fulltime te werken en dan ook nog op de zaterdag. Dan tel ik echt af tot de middag, dat ik echt weekend heb!
Ook al is het weekend, ik zal toch mijn studie weer moeten oppakken. Door het verhuizen heb ik weinig tot geen tijd gehad voor mijn studie, dus ik heb zaterdag maar 2 lessen gemaakt en in geleverd. Ik ben benieuwd met welke cijfers ik deze terug krijg!















Q: Hoe was jouw weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten