16 maart 2014

Must haves Forever 21

Ik ben helemaal los gegaan in de webshop van Forever21, omdat ik van mezelf niks mocht kopen heb ik voor jullie een must haves lijstje gemaakt.
Ik wil nu geen kleding bestellen, omdat we het geld beter in ons huisje kunnen steken op dit moment, dus ik moet dat helaas even uitstellen.
Maar niks is dan zo leuk om toch in de webshop te kunnen neuzen en blij te worden van de leuke items, om ze daarna voor jullie in een artikel te plaatsen.

Deze mooie blazer wil ik graag hebben vanwege de mooie kleur, maar ook omdat je nooit weet of het warm genoeg is in de lente. De ochtenden zijn nog fris en heb je zeker nog een jasje nodig en de middagen kunnen voelen als midden zomer.

€26.75 - Forever 21











Deze jumpsuit schreeuwt bijna lente. Als het lente wordt krijg ik bijna een obsessie aan bloemenprintjes! Het lijkt om een jurk maar het is een jumpsuit en ik hoop deze nog wel te kunnen bestellen voor de zomer.

€17.75 - Forever 21









Deze jurk heeft ook weer een bloemetjesprint!
Ja het is super vrolijk en het schreeuwt misschien wel harder lente dan de jumpsuit hierboven.

€19.75 - Forever 21











 Weer een lente jurkje!!

€10.45 - Forever 21

In de lente wil ik minder zwart gaan dragen, en meer vrolijkere kleuren. Deze tas heeft een zachte lente kleur, die je overal mee kan combineren. Een tas waar je veel in kan doen. Eentje die ik graag wil bestellen!

€26.90 - Forever 21
 In de lente kijk ik meestal uit naar de zomer, wat ook meestal in teken staat voor vakantie. Ook al weet ik niet of ik deze zomer vakantie zal hebben, wil ik in ieder geval dit mooie hoesje.
Hier kan ik dan lekker weg dromen over de wereld en waar ik nog allemaal heel zou willen.

€7.90 - Forever 21


Zoals ik eerder al zei, de lente heeft soms koude en soms warmere dagen. Als het een van de wat koelere dagen is wil ik me toch een beetje lente-achtig kleden.
Dat kan geweldig met deze trui!
Ik kan niet wachten tot ik deze trui kan gaan bestellen.

€23.75 - Forever 21















Q: Wat is jullie favoriete must have van Forever 21?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten