18 maart 2014

Mijn leven over 10 jaar...

Mijn leven over 10 jaar...
Ja, daar dacht ik laatst over na, misschien komt het nu omdat er al een grote stap is gezet: het samenwonen.
Wat wil ik over 10 jaar bereiken en wat heb ik daarvoor nodig?
Vragen meer mensen zich dit af en toe af?

Bron: Pinterest


Hoe ik mijn leven over 10 jaar zou willen zien, is allereerst gelukkig.
Ik hoop dat ik voor altijd gelukkig mag blijven, want dan is het hoe dan ook positief.
Ook hoop ik natuurlijk gezond te blijven, want ja zonder je gezondheid ben je nergens.
Dit zijn natuurlijk allemaal clichés, want zoek jij meer een één persoon op aarde die zegt:
'Nou ik wil graag ongelukkig en ongezond zijn!'
Ik denk dat een psychisch gezond mens niet zo denkt.

Om concreet je doelen te bereiken wil ik over 10 jaar, blijven sporten omdat je lichaam zo gezonder blijft. Ook wil ik over 10 jaar bijna alleen maar gezonde dingen eten, dus dat wordt even achter gezonde recepten aan haha!
Ook wil ik over 10 jaar ook wel kinderen hebben, als daar de mogelijkheden toe zijn natuurlijk.
Het zou ook mooi zijn als we over 10 jaar een huis hebben gekocht en lekker burgerlijk het huisje-boompje-beestje-gevoel te kunnen houden!

Over 10 jaar zou ik zeker nog willen bloggen, want in het bloggen kan ik mijn creativiteit kwijt.
Mijn eigen plekje op het internet, waarmee ik hopelijk andere mensen inspireer.
Ik zou graag willen dat over 10 jaar mijn blog en youtube-kanaal gegroeid zijn, en ik misschien wel iets meer events zou mogen bezoeken.
Over 10 jaar zou ik parttime willen bloggen en parttime willen lesgeven, wat natuurlijk een ideale combinatie zou kunnen zijn voor mijn leven!

Bron: Pinterest


Wat er ook over 10 jaar zou gebeuren, ik zou altijd willen dat ik blijf dromen.
En natuurlijk ook wat met mijn dromen zou willen doen.
Ooit wil ik een boek schrijven, wat voor een boek dat weet ik nog niet precies.
Ik heb veel ideeën, maar helaas niet alle tijd.
Ik wil zoiets ook niet zomaar doen, want ik wil daar 100% mijn tijd en energie in steken.

Ik ben benieuwd of ik jouw aan het denken heb gezet met mijn artikel.

Q: Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten