3 maart 2014

Photo Dairy #16

Vandaag heb ik weer een photo dairy voor jullie. Het duurt nog één week en dan is het verhuizen klaar, zo goed als. Maar elke dag na het werk, ben ik druk met verhuizen. Aan het einde van z'n dag ben ik helemaal gesloopt en kruip ik graag zo vroeg mogelijk mijn bed in.
Dan kan ik me bed pas echt waarderen en goed uitrusten voor een nieuwe en drukke dag.
Maar het aftellen is begonnen!
In de ochtenden is het in ieder geval weer licht.
Daar ben ik echt zo blij mee, want dan zijn de ochtenden in ieder geval minder zwaar.
Ik ben sowieso blij dat de dagen langer worden, want ik kan dat extra licht en extra vitamine D goed gebruiken voor extra energie!
Soms wil je weer eens iets anders met je haar, vooral als ik video's of blogs heb gelezen over verschillende haarstijlen. Maar s'ochtends heb ik niet alle tijd, dus een simpel vlechtje kan al zorgen voor een andere look!
Ons paleis, ja het begint op te schieten.
Ik heb alle ramen en kozijnen schoongemaakt en dat was een rotklus.
Maar nu is alles schoon en ruikt weer heerlijk fris! En de ramen zo groot, vind ik echt heerlijk.
De laatste tijd draag ik enorm vaak een knotje, omdat het handig is. Met zulke lange dagen is het fijn om geen 'last' te hebben van mijn haren.
Ook is mijn haar 9 van de 10 keer statisch en dus ook niet handig.
Dus puur uit gemakzucht maak ik deze knot, het is dan extra leuk om complimentjes te horen over mijn knot haha!
Ook de slaapkamer is helemaal schoon! Deze deuren kunnen heerlijk open!
Weer met mijn knot, in ons nieuwe huisje, na een dag werken. Moe maar trots op ons huisje!
Onze keuken is helemaal klaar! De koelkast en het fornuis was bezorgt.
We hadden het besteld bij de Bobshop.nl.
Hier hebben we een super goede levering gehad en alles werd netjes aangesloten!
Ik ben er zo blij mee en kan niet wachten om lekker aan de slag te gaan.
En dat terwijl ik helemaal geen keukenprinses ben haha!
Ja in ons nieuwe huisje is een lift, dus een selfie in de lift mocht niet ontbreken.
Ik had gisteren een joggingbroekendag, helaas dat ik nog naar de Ikea moest.
Maar dat heb ik ook lekker in mijn joggingbroek gedaan, nieuwe verpest mijn joggingbroekendag! hahaa.
We hebben gisteren veel gesjouwd en alles is opgehangen.
Het einde komt in zicht en ik kan niet wachten tot aankomend weekend.
Om dan alles in te richten en lekker in ons huisje te gaan slapen!









Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten