2 maart 2014

Verhuisfeitjes

Vandaag heb ik een artikel over feitjes over het verhuizen.
Ik ben nu helemaal in de verhuis-mood, wat je nogal terug kan zien op mijn blog.
Het heeft voor namelijk prioriteit en ik vind het eerlijk om mijn hoofd leeg te typen.
Omdat dit nu zo aansluit wilde ik voor jullie wat feitjes op een rij zetten over het verhuizen!

#1    Door het verhuizen besef je ineens hoeveel spullen je hebt.
#2    Er komen altijd extra kosten bij tijdens het verhuizen.
#3    Tijdens het verhuizen kom je erachter of je echt allergisch bent voor stof.
#4    Tijdens het verhuizen heb je overal spierpijn.
#5    Tijdens het verhuizen weet je pas echt wat schoonmaken is.
#6    Na het verhuizen ben je blij dat het schoon en opgeruimd is.
#7    Alles wat je besteld heeft levertijd, dus komt meestal later.
#8    Verhuizen levert bij veel mensen stress op.
#9    Ik verhuis nu voor de 5e keer.
#10  Uiteindelijk ben je super blij en trots als alles is verhuisd.
#11  Tijdens het verhuizen ben je echt super blij met je vrienden.
#12  Tijdens het verhuizen heb je de grootste lol, met de meeste rot klusjes!

Q: Wat is jouw verhuisfeitje?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten