4 maart 2014

Lily Lolo - Demure

Vandaag heb ik een review van een lipstick, van een voor mij nieuw merk: Lilly Lolo.
Een tongtwister, waar ik enorm over struikelden.

Ik heb deze lipstick besteld bij The Make-up Spot.
Dit is een webshop, waarin je per merk kan shoppen.
Ze hebben allerlei leuke merken, dus zeker een kijkje nemen waard.

Ik vind de huls erg mooi, met een mooi logo.
Het enige nadeel vond ik, dat er tijdens de levering een sticker op de huls was geplakt.
Dit krijg je er moeilijk af, het nadeel was dan ook dat de sticker zowel over de huls als over de dop heen was geplakt.
Maar gelukkig kreeg ik die er uiteindelijk, met veel geduld, mooi af!
















De kleur heet: Demure.

Het is een nude kleur, met een wat bruinige ondertoon.
Mooi voor een subtiele en niet te opvallende look.
De lipstick is romige en fijn om aan te brengen.
Hieronder kan je zien, hoe de kleur eruit ziet op mijn lippen.
Ik vind het fijn, om een nude lipstick in mijn stash te hebben.
Want daar heb je natuurlijk altijd wat aan!
Ik ben erg blij met deze aankoop en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Laat het weten in een reactie!





  


















Q: Wat vind jij van deze lipkleur?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten