6 maart 2014

Nails Inc - Victoria

Vandaag heb ik een review over een product uit de Glossybox. Namelijk: Nails Inc - Victoria.

Super glossy nagellak in een donkere, kersrode kleur. Nails Inc lakjes zijn professioneel samengesteld voor een langhoudende, extreem glossy finish. Victoria is de best verkochte kleur die bij elke outfit past, dag en nacht.
Full Size / 13€


Het is echt een kleur die overal bij past en toch iets extra's geeft aan je outfit. Deze nagellak lakt makkelijk en dekt het mooiste in twee lagen.
Ook al begint eerder de lente, en wil ik dan meestal wat lichtere kleuren gaan dragen, vind ik deze kersrode kleur echt super mooi.
Dit zou een kleur zijn die in elk seizoen mooi staat en je 'iets' extra's kan geven aan je look.

Hiernaast zie je de swatch van de nagellak, waar ik erg tevreden over ben.
Ik vind het leuk om zulke producten in de Glossybox te ontvangen, want ik koop niet zo snel één nagellak voor 13€
Toch vind ik het een super lak, die zeker veel beter blijft zitten dan de andere donker rode kleuren die ik al in mijn stash heb zitten.
Alhoewel ik het prijzig vind, geeft deze nagellak zeker de kwaliteit die ik ervan verwacht!




Q: Wat is jouw favoriete kleur nagellak?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten