7 maart 2014

Verhuisupdate #1







































Ik hoop dat jullie het leuk vinden, want ik heb namelijk nog een verhuisupdate.
Zaterdag is de dag waarop we voor het eerst in ons huisje gaan slapen.
Al hebben we al enorm veel over gesjouwd.
Het is nog wel lastig om voor alle spullen een plekje te vinden en helaas zou dat nog even zo blijven.
We krijgen onze echte meubels pas in mei, iets waar ik wel enorm van baal.
Uiteindelijk zal ik er natuurlijk enorm blij mee zijn, maar nu hebben we alles bij elkaar gezocht en is het nog niet echt af.
Maar we moeten het er even mee doen, want we kunnen er wel normaal leven en dat is het belangrijkste.
De gordijnen komen ook pas over een week, dus we moeten even een oplossing bedenken voor de slaapkamer.
Deze zit namelijk aan de galerij kant en anders kan je via de openslaande deuren recht de slaapkamer in kijken.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Deze week heb ik enorm uitgekeken en afgeteld voor het moment, de eerste nacht slapen.
Het lijkt me zo heerlijk om thuis te komen en alles voor jezelf te hebben, en natuurlijk elke avond naast elkaar slapen lijkt me ook een groot voordeel.
Het is een grote stap in een relatie om samen te wonen en een grote stap in mijn toekomst.
Soms sta ik daar wel even bij stil, dan denk ik we worden volwassen.
We gaan samenwonen, maar veel vrienden die wonen al samen.
Je merk dat je naar een ander moment gaat in je leven, een stap verder.
Ik wil vooral genieten van dit moment en hopelijk sparen om veel van de wereld te zien.
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar ik dwaal een beetje af.
Het huisje is namelijk nu prioriteit, waar we komend jaar natuurlijk genoeg tijd en energie in gaan steken.
Ik ben benieuwd waar jij woon?
Woon je nog thuis, woon je al samen of ben je naar iets opzoek?
Laat het even weten in de reactie!

Q: Woon jij samen? Zo ja, wat vind jij het grootste voordeel?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten