15 maart 2014

Lente nagellak

Vandaag heb ik voor jullie mijn favorieten nagellak uitgezocht voor de lente.
Ik heb door het mooie weer, echt de lentekriebels gekregen.



























Ik heb voor jullie tien super lente-achtige nagellak bij elkaar verzameld uit mijn eigen stash.
Ik ben erg fan van de groen en blauw tinten, maar zeker ook van de andere kleuren.
Als ik één van deze kleuren op mijn nagels doe dan krijg ik meteen de lentekriebels.
Graag wil ik jullie laten zien welke nagellak het allemaal zijn.





















Ik begin met de groen en blauw tinten, omdat dit echt mijn favorieten zijn.
Mijn top vijf van de tien!

1: Very Me  Get away nail polish - Turquoise - Oriflame
2: Long Lasting Nailpolish - 843 - Hema
3:  Kiko Nail lacquer - 343 - Kiko
4:  P2 volume gloss - 100 Heavenly Girl - DM
5:  Essie - Avenue Maintain - Etos



















Hier heb ik de andere tinten, die deze lente zeker niet mogen ontbreken.

1: OPI Nail Lacquer - You're such a budapest
2: Essence - 41 Verry Berry - Kruidvat
3: W.I.C Herome - San Fransisco - Douglas
4: Catrice - Papa don't peach - Kruidvat
5: OPI Nail Lacquer - My paprika is hotter than yours



Q: Wat is jouw favorieten nagellak kleur voor de lente?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten