20 februari 2014

Sleek - Raven 252

Vandaag heb ik voor jullie een review van een mooie nagellak van het merk Sleek.
Namelijk de kleur: Raven 252.

Ik heb deze nagellak gekocht via de webshop van The Make-up Spot voor €4.95
Ik heb eerder al een andere nagellak van Sleek gereviewd, namelijk de kleur: Air Force Blue. Mijn review kan je hier lezen.

De meeste mensen zien de zwarte kleur, meer voor een gothic type. Waarom heb ik dan toch voor zwart gekozen?
Zwart is niet alleen een kleur, die met werkelijk alles gecombineerd kan worden. Want ja, technisch gezien is zwart geen kleur. Het is niet alleen makkelijk draagbaar het staat ook nog eens chique. Als je het combineert met een nette outfit, dan staat het super netjes.
Ook staat het stoer, want het is een pittige 'kleur'.
Ik zie weinig mensen die deze kleur op de nagels dragen en dat is ook een van de redenen dat ik denk! Ja ik wil zwart.
Ik vind het leuk om nieuwe dingen te proberen en niet alles te doen wat iedereen doet, een beetje anders zijn en op zoek naar mijn style. Daarbij hoort zeker deze zwarte nagellak van Sleek!



Zoals je ziet is het echt zwart. Want de tekst op het potje is amper te lezen!
Het is wel het mooiste als je er twee lagen van aanbrengt, want dan dekt die het mooist. Het is een lak die redelijk snel droogt en een mooie glanzende zwarte nagel te voorschijn tovert!
Ik vind de nagellak van een mooie kwaliteit, ik had er geen topcoat over aangebracht. Dit had ik gedaan om puur deze nagellak te testen, na een dag of 3 kwamen er wel wat chips op mijn wijsvingers, maar die komen er al snel. Dus daar was ik niet verbaasd over. De rest bleef wel 5 dagen zitten!
Ik werk de wijsvinger dan wel even bij!


Zoals je hiernaast kan zien, een mooie glanzende zwarte nagellak!
Ik vind het erg mooi en ben benieuwd naar jou mening!
Wat vind jij een mooie kleur op je nagels en welke draag jij het meest?


















Q: Welke nagellak kleur draag jij het meest?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten