19 februari 2014

Clinique - moisture surge

Vandaag heb ik voor jullie een review van een crème van Clinique.

Ik heb deze crème gekregen bij een abonnement van de Glamour, ik heb hem niet zelf gekocht.
Ik had eerder nog nooit een product van Clinique geprobeerd.
Het leek me wel fijn, maar door de prijs schrikt het mij toch wel een beetje af. Dan ga ik liever voor een Kruidvat of Etos crème, maar nu kan ik hem voor jullie testen.
En dat ga ik dan ook zeker doen.
Je had het misschien al wel gezien op Instagram, want ik poste er een foto van!


Ten eerste, wat ziet het potje er luxe uit. Het zou zonde zijn om dit op te maken, dat was mijn eerste reactie. Tja, je moet wat als blogger...keuzes keuzes keuzes..ach de keuze was niet zo moeilijk. Uitproberen die hap en natuurlijk met jullie delen wat ik ervan vond!
Dus ik ben al meer dan een week, dit product aan het testen..en met veel liefde mag ik wel zeggen!



Ik heb nogal een droge huid, vooral als mijn huid veel temperatuurwisselingen mee maakt. Nu valt de kou wel mee in het land, maar die wind pff.. Niet alleen vervelend op de fiets, maar ook voor mijn huid. Aan het einde van mijn fietstochtjes voelt me huid aan als slecht papier. Daarom ben ik erg blij dat ik deze crème van Clinique mocht uitproberen, want er staat knetter groot Hydration op.



 De substantie is helemaal geweldig, je hebt echt maar een klein beetje nodig.
Met een klein beetje kan je makkelijk je hele gezicht doen, gelukkig.
Want ja de prijs, die heb ik even opgezocht, vond ik tussen de €25 en €45!! Gelukkig dat die duurzaam is in gebruik. En ja Clinique staat bekend om zijn goede producten, en ja ook nu valt dat niet te ontkennen! Deze crème geeft een boost aan mijn huid. Verzorgd en hydrateert vrijwel meteen.
Ik gebruik deze crème als dagcrème, maar je zou het ook zeker als nachtcrème kunnen gebruiken.

Ik ben echt fan van dit potje, het enige nadeel wat ik kan geven is de prijs.
Want ja, zoveel geld uitgeven aan een potje, ook al is het nog zo goed.
Doet mij een beetje zeer.
Voor de rest is deze crème perfect, ik herhaal PERFECT voor de droge huid en het winterse weer.
In ons geval wind!

Q: Wat is jouw favoriete huidverzorging?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten