21 februari 2014

Ploggen #2

Vandaag heb ik voor jullie  weer een Plog.


Ik begin de dag altijd met mijn Flow-kalender, soms staan daar echt mooie quotes op. Ik ga er soms  echt over nadenken en dat op de vroege ochtend!
Mijn wekker ging namelijk weer om 6 uur.
Het is best vroeg, vooral omdat ik pas 7.40 van huis af moet. Ik wil me s'ochtends niet hoeven haasten en ik moet natuurlijk rustig wakker worden door te snoozen!
'
Ik had vanochtend gedoucht, iets waar de meeste mensen op de vroege ochtend behoefte aan hebben.
Ik vind het dus echt vreselijk. Ik douche liever in de avond en dan kruip ik lekker fris me bed in.
Ook föhn ik mijn haar niet, omdat het al snel droog word. Ik blijf gewoon de hele tijd met een handdoek op mijn hoofd lopen.
Mijn outfit voor vandaag! Mijn favoriete bordeaux rode broek, met een simpele zwarte coltrui. Op sommige momenten is less more.

Zoals gewoonlijk start ik de dag met een ontbijtje en negen van de tien keer is dat een broodje met vruchtenhagel. Het klinkt misschien gezond, maar het staat stijf van de suikers..
Mijn geweldige nieuwe klokje, die ik van mijn vriend had gekregen! En ja, wat is het toch ook vroeg..en net mijn ontbijtje op.
Ik ben wel weer heel blij, dat ik nu in de ochtend niet meer donker is. Ik vind het zo moeilijk op starten, als ik in het donker op mijn fiets naar mijn werk moet. De dagen die nog erger zijn is als je in het donker weggaat en in het donker thuiskomt. Laat de lente maar weer komen, ik kan niet wachten!
Elke ochtend kom ik bezweet aan op mijn werk, door deze vriendelijk heuvel. Er zijn in Ede amper heuvels, maar ik moet net elke ochtend die ene beklimmen. Het voordeel is dat wel weer dat je het warm hebt, als het buiten koud is. En ik weet nu ook eindelijk waarom ik z'n tijd spierpijn heb gehad in mijn billen, want lang leven de versnellingsloze-oma-fiets!
Na het lesgeven ging ik nog wat filmpjes opnemen en omdat ik nog steeds geen tijd heb genomen om een statief te kopen ben ik nog steeds creatief met boeken. Maar ik moet zeggen dit werkt ook even prima haha!
Ik film trouwens met een Canon 600D.
Met filmen had ik een make-up look opgenomen. Ik heb dit al een poos niet meer gedaan, maar het leek me toch weer eens leuk. Ik ben zeker geen professional qua make-up, maar leuk vind ik het zeker.
Ik ben benieuwd wat jullie van het filmpje vinden!
Vandaag was het, zoals je misschien wel ziet, een druk blog dagje. Er moesten namelijk ook foto's worden gemaakt van deze oogcrème van de Kruidvat. Binnenkort verschijnt hierover een review!
Een doos, ja ik ben dozen aan het inpakken.
Ik ga namelijk verhuizen, maar hier lees je later meer over!
Zoals sommige van jullie wel weten, volg ik ook nog een studie bij de NHA. Namelijk Kinderpsychologie!
Een super leuke studie, maar daar moet ook aan gewerkt worden! Daarom heb ik vandaag weer een les ingeleverd.
Oefenen met eyeliner! Ik vind het zo mooi, maar het is ook best lastig. En oefening baart kunst, daarom oefenen! Ik wil het ook goed en snel kunnen, dus ik ga nog maar even door.
Weer foto's bewerken voor een artikel, die gisteren online kwam. Ik heb hard voor mijn blog gewerkt vandaag!
Ik werk vaak met de tv aan, en dan kijk ik de meest kansloze series op MTV. Ik kan hier uren naar kijken, of ik het nou al 3x heb gezien of niet!
Ook mijn nagels gingen even vers in de lak.
Een geweldige lak van Kiko!

Natuurlijk zit ik weer trouw voor de buis tijdens GTST.
Als ik het heb gemist, kijk ik het zeker terug!
Als laatste voor het slapen gaan, lees ik graag nog een aantal blogs.
Wat doe jij eigenlijk voor het slapen gaan?























Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer een nieuwe plog van mij te zien!

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten