12 februari 2014

Sleek - Oh So Special Palette

Vandaag heb ik voor jullie een review van het
Sleek - Oh So Special Palette 

Ik heb dit palette besteld op The Make-up Spot webshop.
Ik vond het niet duur, want ik betaalde er €9.25 voor.
Het is me eerste Sleek palette, dus ik was erg nieuwsgierig.
Van dit palette sprak me de kleuren erg aan.

Het doosje zit er aan de buitenkant er basic uit, waardoor het erg chic oogt! Ik vind het erg mooi, dat mat en glanzend zwart worden gecombineerd.














Als je de kleuren zo ziet, dan is het een palette met veel diversiteit. Handig, want hiermee kan je natuurlijk veel looks maken. Ik kan niet wachten om hiermee aan de slag te gaan!
De glitters gecombineerd met matte donkere en lichte kleuren.
Met één palette ben je klaar, ideaal.
Ook een leuke cadeautip!






























De kleuren hebben allemaal leuke namen gekregen, wat ik extra leuk vind!
Misschien is het heel kinderlijk van me, maar make-up heeft een streepje voor als het een leuke naam heeft.
Het is mooi veelzijdig palette!
Nu het belangrijkste, de swatches!


























Het palette is dus niet alleen mooi, maar de swatches zijn ook nog een goed!
Elke kleur heeft een goed pigment, misschien dat je de lichte niet goed terug ziet op de foto, maar wauw wat een pigment!
Ik kan niet wachten om hiermee een look te maken te experimenteren met de mooie kleuren!

Q: Wat vind jij van het Sleek - Oh So Special Palette?

Liefs,
Silvia








Geen opmerkingen:

Een reactie posten