11 februari 2014

Iphone hoesjes

Ik mocht dan eindelijk mijn abonnement van mijn telefoon verlengen, dat betekent bij mij meestal stress.
Moet ik een nieuwe mobiel uitkiezen?
Wil ik dan nog wel een lease telefoon?
Moet ik deze telefoon overnemen?
Nu ik een Iphone 4s heb, kan het leuke werk beginnen.
Namelijk het verzamelen van een heerlijke collectie aan Iphone hoesjes.
Ik ben op zoek gegaan op het internet en heb voor jullie de leukste hoesjes verzameld, om dit artikel te schrijven.







































Ik heb voor jullie, na mijn mening, de leukste hoesjes uitgezocht.
Dit heb ik gedaan bij de webshop: Smartphonehoesjes

Omdat ik zo enthousiast werd heb ik zelf ook twee hoesjes besteld.
Ik wilde namelijk ook weten hoe de webshop was, voordat ik er een artikel over schreef.
Ik heb hoesjes 3 en 4 besteld!
Ik had het op een donderdag besteld, eind van de middag.
Vrijdag toen ik uit mijn werk kwam, lag het pakketje al voor mij klaar!

Het is een makkelijke site en je krijgt bevestiging via de email.
Dit vind ik persoonlijk altijd prettig.
Je kon trouwens op de webshop kiezen tussen, bezorgen in pakketje of envelop.
Ik koos voor de envelop, want die kon gewoon door de brievenbus.
De envelop was aan de binnenkant goed voorzien van bubbeltjesplastic, zodat alles netjes en heel bezorgd zou worden.

De hoesjes zagen er ook super netjes uit, dus ik kon wel stellen dat ik zeer tevreden ben over deze webshop.
Het is een webshop waar ik zonder problemen mijn Iphone hoesjes verzameling kan uitbreiden.
Wat nog een voordeel is van deze webshop is de prijs.
Ik vind het namelijk een relatief goedkope webshop, zeker als je de bedragen vergelijkt met de winkel.
Ook hebben ze voor iedere smaak, genoeg keus.
Ik heb een beetje een uitgesproken smaak, waar je van houd of dat je afschuwelijk vindt.
Heb je meer een basic smaak, dan kan je ook met gemak een kijkje nemen op deze webshop.

Ik weet bijna wel zeker dat iedereen, een hoesje van vinden naar haar smaak!
Ik kan dus alleen maar positief zijn over mijn ervaringen!

Q: Wat is jouw favoriete webshop voor telefoonhoesjes?

Liefs,
Silvia






































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten