13 februari 2014

Meet...Loes van Delft

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een getalenteerd kunstenaar Loes van Delft.

Ik ben geïnspireerd geraakt door het werk van Loes. Wil jij ook een kijkje nemen in haar werk, bezoek dan haar website.

Hoe heb ik Loes leren kennen?
Ik ken haar helaas niet persoonlijk, want ze lijkt mij een enorm inspirerend persoon.
Maar een hele tijd geleden was er een serie op tv dat heette Connected.
Hierin gingen een aantal mensen, waaronder Loes, zichzelf filmen en ons meenemen in hun leven. Iets wat we nu kennen als vloggen!
Als je hier op de link klikt, dan kan je nog wat beelden bekijken van Connected.
Toen was ik al geïnteresseerd in het leven van andere mensen, dat is bij mij niet veranderd.
Waarom Loes bij mij is blijven hangen, dat is door haar geweldige kunstwerken.
Hiermee was ze al bezig toen ze meedeed aan Connected. Loes liet zien dat je erg hard moet werken en dat het niet even een schilderij maken is. Maar bikkelen! Dat je niet bij de pakken neer moet zitten, maar moet ondernemen.
Nu zie ik op het internet, maar ook soms op tv haar kunst terug. Op doeken, maar ook op kleding!
Door haar inzet, wil ik haar een shout-out geven. Niet dat ze het nodig heeft, want ze heeft zelf veel meer volgers dan ik. Maar ieder beetje helpt en ik hoop dat ik daarbij ook meedraag.
Door jullie voor te stellen aan een jonge enthousiaste en hard werkende kunstenares!

Op haar site staat ook een filmpje, die ik graag met jullie wil delen.
Hiermee krijg je een indruk van haar en haar werk.



Hieronder wil ik jullie en paar mooie werken laten zien!




































Zoals ik al zei, ze verkoop niet alleen kunst maar ook kleding.


























Ik vind deze super gaaf!
Ik hoop dat jullie hebben kennis gemaakt met Loes en geïnspireerd zijn geraakt net zoals ik.

Q: Kende jullie Loes van Delft al?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten