22 februari 2014

Verhuizen!

Ja, je leest het goed!
Ik ga verhuizen...niet zo maar verhuizen, maar samenwonen!









































Sommige zullen zich misschien de verhuisvlogs herinneren, toen ik weer naar mijn ouders ging verhuizen.
Ik wil nu geen vlogs gaan doen, maar plogs.
Ik houd voor jullie dus een photodairy bij van mijn verhuizing.
Ik moest naar mijn ouders terug verhuizen, omdat ik was afgestudeerd en dus geen vast inkomen had voor de huur. Ik deelde namelijk een appartement met een goede vriendin van mij.
Nu kan ik samen met mijn vriend, letterlijk twee straten, verderop wonen!

We krijgen een appartement midden in het centrum, waar gelukkig weinig aan gedaan moet worden.
Alleen het schilderen en natuurlijk alles verhuizen.

Toch ben ik al, inmiddels, vaak verhuisd moet ik zeggen dat ik het nog steeds niet leuk  vind.
Begrijp me niet verkeerd, want ik kan niet wachten om samen te wonen en elke ochtend naast mijn vriend wakker te worden. Maar elke keer merk ik dat ik enorm veel spullen heb, die ik allemaal echt eens moet uitzoeken en wat ik al jaren uitstel.
Nu is het daar de tijd voor, vandaag heb ik de spullen voor de keuken uitgezocht en morgen (do 20 feb) krijgen we de sleutel, die avond gaan we de meubels bestellen en hopelijk krijgen we snel ons mooie plekje!

Ik wil tijdens de verhuizing, dus gaan ploggen om zo mijn blog bij te houden en jullie op de hoogte te houden van  hoever ik ben in mijn verhuizing.
Wat vinden jullie hiervan?

Q: Vinden jullie het leuk om mijn verhuizing te volgen in een plog?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten