10 februari 2014

Photo Dairy #14

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy #14.

Dit was heet cadeautje voor mijn vriend. Ik kon niks anders meer vinden dan kerstpapier, dus ik dacht ik doe origineel. Ik pak het in met kerstpapier.
Ik had hem spellen gegeven voor de Playstation, dus voorlopig is die daar wel zoet mee.
Mijn face of the day, ik heb een super mooie lipstick. Hij is 'donker' roze, moeilijk om de kleur te omschrijven. Ik vind het te veel om rode lipstick te dragen tijdens het lesgeven, maar deze kleur vind ik dan net iets subtieler. Wat vinden jullie ervan?


















Herkennen jullie het ook? Dit krijg ik altijd als het vriest. Ik word super staties...bléh! Ik knetter soms echt en ineens zit mijn haar aan mijn gezicht geplakt. Als haarlak niet helpt, ja helaas maar dan moet mijn haar vast.
Helaas, pindakaas.













Dit is mijn lieve cavia Mika, misschien heb je die al eerder gezien op mijn blog. Het is echt een cavia met een gebruiksaanwijzing, want hij gedraagt zich net zoals een hond. Het is zelfde dat hij zo bij me wilt liggen, want het liefst rent hij rondjes! Vandaar dat ik hiervan een foto moest maken.

















Ik zag verschillende bloggers er al over, ja en dan zie je hem liggen in de winkel. Ik kan hem dan echt niet laten liggen!
Ik heb hem zeker met plezier gelezen, mijn mening kan je zien in de komende all you need to read - video








Ik heb weer eens een nieuwe horloge. Op mijn wishlist staat al een hele poos dat ik nieuwe klokjes wil voor mijn horloge. Nu kreeg ik hem van mijn vriend, omdat ik geslaagd ben voor mijn bewegingsonderwijs.  Ik ben dol op oude volkswagenbusjes!

















Zoals je vast al had gezien had ik een bestelling gedaan bij The Make-up Spot. Waaronder ook dit nagellakje van Sleek - Air Force Blue.
Dit super mooie donkerblauwe nagellak is mijn nieuwe verslaving!
Wat een super mooie kleur!



Ik heb in een video laten zien hoe ik deze Flow kalender maak. Elke ochtend kijk ik nog trouw wat er opstaat. Deze paste mooi bij mijn artikel over mijn inspiratieboek!
Omdat mijn blog Maandagmorgenmodel heet, kan ik het niet laten om een selfie online te zetten op maandagochtend.
Meestal verschilt de maandagochtend niet zo qua look, maar vond het gewoon leuk haha.

Weer een selfie, tijdens het bloggen. Ik had mijn haar in een knot gedaan, na het aanbrengen van een olie, die ik aan het testen ben voor mijn blog.
Heerlijk om mijn haar even extra te verzorgen, vooral met dit weer.
Weer een inspirerend artikel in de Flow. Dat tijdschrift blijft mij verbazen over de artikelen. Die diepgang die er in zit, het zet me echt aan het denken.
Wil je een tijdschrift kopen, dan raad ik je zeker de Flow aan!

















Hier was ik enorm moe en me haar zat echt gek. De plukken vooraan wilde alleen maar omhoog, dus ik kon geen andere mogelijkheid bedenken dat het in te vlechten.
Praktisch en leuk!
Mijn nieuwe aanwinst. Wil je hier meer over weten, houd de site dan goed in de gaten!




















Samen met Elize had ik een TAG gemaakt, die ook vorige week online kwam! Vergeet de TAG niet over te nemen!



















Weer een Flow momentje! Die kan ook niet ontbreken!
En ik sloot het weekend enorm mooi af met de musical Jersey Boys!
Wat een aanrader!!























Q: Hoe was jouw weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten