9 februari 2014

Zoeva Bamboo Set
















Ik heb vandaag voor jullie een review van het Zoeva Bamboo Set, een kwasten set die ik heb besteld bij: themakeupspot.nl
Dit is wat The Make-up Spot ervan zegt:

Het Zoeva Bamboo Set is een heel populair en milieuvriendelijk kwastenset met daarin 12 kwasten, voor zowel gezicht als ogen. De superzachte kwasten komen in een handig, compaact katoenen mapje dat je heel makkelijk mee kunt nemen als je een nachtje of weekendje weggaat.
€31.50



















De kwasten voor het gezicht zijn:
Poederkwast

Bufferkwast

Blush kwast

Foundation kwast

Concealer kwast


Fan kwast

















Lipkwast



















De kwasten voor de ogen zijn:

Shader kwast

Crease kwast

Eye blender kwast

Shader kwast

Liner kwast




























































































De kwasten van Zoeva zijn echt in één woord te beschrijven: GEWELDIG!
Ik heb nog nooit zulke fijne kwasten gehad.
Ik was op zoek naar een mooie set kwasten, omdat ik die nog niet had.
Ik had wel een paar losse kwasten van ELF, maar dat waren mijn beste kwasten.
Deze kwasten zijn super zacht, wat ik echt super fijn vind.
Ze zitten in een mooi tasje, zodat je ze goed kan mee nemen.
En je bent in één keer klaar, want je hebt de meest gangbare kwasten!

Mijn favoriete kwast is de concealer kwast.
Ik deed namelijk altijd mijn concealer met mijn vingers, toch merk je dan al snel dat je het niet overal even mooi krijgt.
Tenminste bij mij, maar nu is het echt super met een kwast.
Ik kan alle plekjes mooi wegwerken en de kwast is ook nog eens super zacht!

Ik kan dus vol trots zeggen dat dit een zeer goede aankoop was.
Wil je zien wat ik nog meer heb gekocht bij The Make-up Spot, bekijk dan hier de video.

Q: Wat is jouw favoriete kwasten merk?

Liefs,
Silvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten