14 februari 2014

Vital Oil














Vandaag heb ik een review over de Vital Oil die ik heb ontvangen uit de Glossybox.
Dit is wat de Glossybox erover zegt:

Een multifunctionele olie voor alle haartypen, handen en lichaam. 
Een combinatie van vijf oliën uit vijf verschillende continenten (argan-, jojoba-, olijf-, macadamia-, en soja olie) voor hydratatie, voeding, herstel en een prachtige glans.
100ml/ €19


Ik heb deze olie vooral uitgeprobeerd in mijn haar.
Ik merk dat er met dit 'winterse' weer, veel wordt gevraagd van mijn haar.
Mijn haar is droog en vooral in de punten.
Daarom breng ik deze olie aan in mijn haarpunten en doe ik het daarna in een knot, zodat het lekker kan intrekken.
Een voordeel is dat mijn handen er super zacht van worden, en nog een bijkomend voordeel is dat de geur echt heerlijk is!
Dus wie wil dat nou niet in je haar.
Het maakt je haar ook niet vettig, wat mijn haar meestal snel is.
Ideaal!
Ik ben er blij met deze olie en ga hier goed gebruik van maken.

Q: Wat is jouw beste haartip?

Liefs,
Silvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten