6 februari 2014

Lookbook #17














Vandaag heb ik weer voor jullie een Lookbook #17.
Hierin zie je een casual outfit, waar ik echt verliefd op ben!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Camera: Canon600D
Horloge: S.T.A.M.P.S
Blouse: Only
T-shirt: Forever21
Broek: New Yorker
Schoenen: Bovendeert.
















Ik ben helemaal fan van deze look.
Ik ben dol op mijn The Beatles t-shirt!!
Deze look is comfortabel en dat is wel fijn als ik aan het werk ben.
Dan moet mijn kleding voornamelijk functioneel zijn, het is namelijk erg lastig om zandtaartjes te bakken in de zandbak met een super chique jurkje aan.
Alhoewel ik soms wel een jurkje of een rokje draag.
Alleen de laatste tijd ben ik weer alleen maar in de broeken.

Ik vind deze look bij mij passen, omdat er over na gedacht is, maar toch meer dan dat.
Het zit er meestal simpel uit, maar alles is bij elkaar uitgezocht en bewust uitgekozen.
Typisch een Silvia-look.

Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, laat het me weten in de reacties!

Q: Wat vind jij van mijn outfit?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten