7 februari 2014

Ploggen #1

Vandaag heb ik voor jullie mijn allereerste artikel over ploggen.
Ploggen is een blog gevuld met foto's van die dag.
Ik heb voor jullie mijn dag 'geplogd' op dinsdag 4 februari.
Alle foto's zijn genomen met mijn Iphone.

Vandaag was een drukke dag die al vroeg begon.
Mijn wekker staat altijd om 6.00, zodat ik tijd zat heb en
me niet hoef te haasten. Natuurlijk moet er wel een
aantal keer 'gesnoozed' worden.

Als ik wakker word, dan pak ik mijn laptop en bekijk ik hoeveel bezoekers ik
had en bekijk ik filmpjes op youtube.

Soms zijn er veel leuke filmpjes om te bekijken, dan zit ik
tijdens het klaar maken ook youtube video's te bekijken.
Deze was van Zoëlla, een geweldige Youtuber trouwens.
De kwastenset van Zoeva ben ik goed aan het testen.
Hierover komt binnenkort een review!

De ochtend start met het lezen wat de Flow-kalender mij te
vertellen heeft. Soms met een quote of een tekst waarover
je kan nadenken! Erg leuk.

Mijn outfit voor vandaag kon natuurlijk ook niet ontbreken
in mijn eerste plog. Ik ben weer voor comfort gegaan, omdat
ik een lange dag heb waarin ik de hele dag moet lesgeven
aan een kleuterklas en in de avond nog een vergadering.

Ik heb mijn make-up neutraal gehouden, dit doe ik meestal
als ik moet werken.

Elke ochtend als ik naar beneden ga, gaat Mika (cavia)
enorm hard piepen en springen. Dan krijgt hij van mij een
stukje komkommer, dit is een gewoonte geworden maar
wel erg lief!

Ja, dit zijn mijn voederbakjes. Genoeg vitamientjes en
brood. Goed eten is het halve werk!

Ik begin de dag met een broodje vruchtenhagel!

Het is nog hartstikke donker, iets waar ik maar niet aan wen.
Even het nieuws kijken, want ik wil graag weten wat er overal
gebeurt!

Als ik op mijn fiets stap is het gelukkig al iets lichter, ik heb
niks met die donkere dagen. Het maakt het wakker worden
een stuk moeilijk, terwijl ik er anders geen moeite mee heb.

Tijd voor pauze, een broodje en een cup a soup Champignon.
Even opladen voordat ik weer voor de klas moet.

Soms kijk ik in de pauze ook blogs, Styleguide is echt een
aanrader!

Thuis! Tijd voor een kopje thee en een tijdschrift!
Ik loop een beetje achter met de tijdschriften, maar ik heb
het op het moment best druk en helaas valt het er soms
bij in. Maar ik maak zeker tijd om even te ontspannen
met een tijdschrift, want dat vind ik heerlijk.

Voordat ik terug moet naar de vergadering, moet ik eerst
nog even bloggen. Soms is het best veel werk om elke
dag wat online te krijgen. Gelukkig doe ik het met veel
plezier, want anders was het nooit gelukt om elke dag een
blog online te krijgen!

Nog wat tijd over, dus op youtube. Dan kijk ik graag naar
Beautygloss, vooral haar vlogs. Dit keer was ze naar Dubai
geweest, de vlogs zijn echt leuk!

Ja, het is weer tijd om op pad te gaan voor de vergadering
Er donker helaas, want ik houd er helemaal niet van om
door het donker te rijden. Ik was laat thuis, dus dit was mijn
laatste foto. Ik ben na de vergadering gelijk in bed gegaan,
omdat ik zo moe was en de volgende dag er weer vroeg
uit moest!
                 








































































































































































































































































































































































































Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn Plog te zien.
Zou je het leuk vinden om vaker een Plog  te zien?
Laat het even weten in de reacties!

Q: Was jij al bekend met Ploggen en wat vind je ervan?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten