5 februari 2014

Mijn avondroutine


Vandaag wil ik mijn avondroutine met jullie delen.
Ik wilde dit eerst in video-vorm doen, maar helaas is het dan te donker om te filmen.
Ik slaap namelijk op een zolderkamer, waarin één klein raam voor al het licht moet zorgen.
En ja, dat gaat helaas niet.
Vandaar dat ik heb gekozen om hier een artikel over te maken.


Als eerst de producten die ik gebruik, 
Rozenwater van het Kruidvat.
Oogmake-up remover, dit is een DIY en kan je hier bekijken.
Oogcréme van Oriflame
Nachtcréme van Lubex
Wimperserum van Oriflame.

Dit zijn de producten die ik op dit moment gebruik voor mijn avondroutine.
Ik maak als eerste mijn ogen schoon met de oogschaduw remover en een watje.
Deze oogmake- up remover heb ik zelf gemaakt, en als je op de link klikt dan kan je de video hiervan bekijken.
Ik ben hier heel erg blij mee, want heb zelf best gevoelige ogen.
Heb jij dat ook dan raad ik aan je eigen oogmake-up remover te maken, het is super makkelijk.
Als ik mijn ogen heb schoongemaakt, dan gebruik ik voor de rest van mijn gezicht het Rozenwater van het Kruidvat. Hiermee haal ik het overige make-up van mijn gezicht.
Als mijn gezicht goed schoon is, dan ga ik het verzorgen met een nachtcréme.
Op dit moment gebruik ik het sample van Lubex, wat een super fijne créme is!
Mijn ogen krijgen nog speciaal aandacht door een nachtcréme en een wimperserum.


Het is belangrijk om je huid goed te verzorgen, voordat je gaat slapen.
Tijdens je slaap hersteld je huid en door de verzorging geef je de huid een goede kans zich te herstellen van de dag.
De belangrijkste tip voor het slapen gaan: Haal altijd je make-up eraf.

Q: Wat is jouw verzorgingstip voor het slapen gaan?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten