18 februari 2014

Blogtip #1 Op zoek naar inspiratie...

Het is de basis voor een blog, inspiratie!
Hiermee bedenk je je artikelen en hiermee leg je jou basis.
Waar liggen jouw interesses en waar zoek jij inspiratie?

In dit artikel wil ik jullie laten zien waar ik mijn inspiratie vandaan haal.
Als eerst:










Ik volg blogs op bloglovin, die ik graag lees en waar ik inspiratie uit haal.
Het brengt me op ideeën, maar ik kopieer niks.
Ik wil op mijn blog iets unieks en dat kan niet als het vanuit mezelf komt.

De blogs die ik graag lees:
beautylab.nl
beautygloss.nl
teskuh.nl

Ten tweede, iets waar ik al een artikel over heb geschreven: Mijn inspiratieboek!


















Het woord zegt het natuurlijk al, inspiratie overall!
Hierover heb ik een artikel geschreven, wil je die lezen klik dan hier.

Ten derde:








Op Pinterest maak ik eigenlijk een digitaal inspiratieboek!
Je kan dingen die je tegenkomt pinnen, waardoor je een eigen prikbord maakt!
Ideaal om ideeën op te doen!

Het gebeurt iedereen wel een keer, dat je geen idee hebt waarover je gaat bloggen.
Ik probeer soms ook gewoon met een blanco blad en schrijf wat er uit mijn vingers komt.
Het kon soms ook heel boeiend zijn om over andere bezigheden of interesses te bloggen.
Ik hoop dat je met mijn artikel op zoek kan gaan naar jou inspiratiebron, om jou blog uniek te maken!

Q: Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten