11 januari 2014

TAG: Instagram

Ik zag laatst een video op Youtube van Serena, waarin ze een Instagram TAG deed.
Ik vond het een super leuke TAG, daarom wilde ik hem graag overnemen voor mijn blog.


1. Wat is je Instagram gebruikersnaam en waarom?
Mijn gebruikersnaam is maandagmorgenmodel, omdat dit natuurlijk ook de naam van mijn blog is.
Waarom ik deze naam heb gekozen voor mijn site, heb ik hier uitgelegd.

2. Hoeveel foto's post je gemiddeld per dag?
Soms zijn er dagen dat ik niks post, maar soms zijn er ook dagen dat ik 3 foto's online zet.
Het ligt er ook maar net aan of het een drukke of vrije dag is. Ik probeer wel elke dag een foto te plaatsen.


3. Wat is je lievelings Instagramfoto?
Dat is een foto van mijn vriend en mij. Ik heb hem ook op groot canvas in mijn kamer hangen.
Dit was op Griekenland, onze eerste vakantie samen.



























4. Welke foto heeft de meeste likes ontvangen?
De foto die de meeste likes heeft ontvangen, is de foto waarop je kan zien dat ik mijn haar heb gedoneerd. Daar kreeg ik ook veel positieve reacties op, ook op mijn video op Youtube.


























5. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik gebruik de ABM app, dat is A Beautiful Mess. Hiermee kan je verschillende filters en toevoegingen doen op je foto! Ook gebruik ik Nostalgio, met deze app kan je collage's maken.
ABM app

Nostalgio

















6. Welke celebrities volg je op Instagram?
Volgens mij volg ik best veel bekende mensen:
Doutzen Kroes,
Fajah Lourens,
Fred van Leer,
Gigi Ravelli,
Kat Von D,
Lauren Conrad,
Marly van der Velden,
Whitney Port,


7. Welke Instagramfilters gebruik je het meest?
Het ligt er een beetje aan wat voor een foto het is, maar de filters die ik vaak gebruik zijn: Rise, Valencia en Earlybird.


8. Welke hashtag gebruik je het meest?
Ja, dat is echt fout! Volgens mij is mijn meest gebruikte hashtag #Maandagmorgenmodel

9. Volg je ook dierenaccounts?
Hierover twijfelde ik echt, dus ik ben op zoek gegaan tussen de accounts die ik volg...
Nee ik volg geen dierenaccounts, maar mijn volgers plaatsen genoeg leuk dierenfoto's!

10. Welke bedrijven volg je op Instagram?
Ik volg niet zo veel bedrijven, namelijk:
mooipr
nl_glossybox


11. Heb je veel familieleden op Instagram?
Nee, ik heb volgens mij alleen mijn vriend op Instagram.
Alleen doet hij er niks mee, dus ik ben één van de weinig van de familie.

Heb jij ook Instagram en volg je mij nog niet?
Dan kan dat door hier te klikken.
Ik zou het super leuk vinden als je me zou gaan volgen.

Q: Hoeveel foto's post jij per dag op Instagram?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten