10 januari 2014

MAX & MORE - Liquid Lip Color

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Liquid Lip Color van MAX & MORE dat te koop is bij de Action.

Het is een budget product, want het kost maar €0.79 en dan heb je twee Liquid Lip Colors.



 Er zitten twee kleuren in de verpakking. Een rode genaamd: No.21 Strawberry en een oranje genaamd: No.8 Coral
Ik zal beginnen met de No.21 Strawberry, want hier was ik tot mijn grote verbazing echt tevreden over!

 Het is een standaard lipgloss, maar dan met extra pigment. En deze is goed, natuurlijk niet zo goed als een duurdere Liquid Lip Color, maar voor €0.79  Hell yeah!
Wel is de kleur aardig snel vervaagd, maar dit gebeurt zo geleidelijk dat het bijna niet opvalt..



Hoe blij ik werd van No.21 Strawberry zo verschrikkelijk vond ik No.8 Coral.
Ik was er al een beetje bang voor met die oranje kleur, maar ze zaten samen in het pakketje.
En ik wilde de rode kleur gewoon hebben, ik dacht voor €0.79 , het is nu al een koopje.
Ik waarschuw alvast, de volgende beelden kunnen schokkend zijn haha! Ze hadden het beter No. 8 Cora kunnen noemen!

 De kleur komt niet in de buurt van Coral, en is meer Koninklijk Oranje.
Het pigment is slecht, waar ik misschien juist blij moet zijn, want hele oranje lippen zat ik ook niet op te wachten.





























Volgens mij hoef ik geen commentaar te geven over de bovenstaande foto's
We kunnen elkaar de hand schudden als ik zeg dat dit artikel een hoogtepunt en een dieptepunt bevat.
Toch zijn de Liquid Lip Colors  van de Action wel aan te raden, want als er z'n topper tussen zit als de No.21 Strawberry dan ben je al geslaagd.

Q: Wil jij de Liquid Lip Colors van de Action ook proberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten