12 januari 2014

Visionboard 2014

Ik weet dat we nu al een poosje in 2014 zitten, maar naar het zien van een filmpje van Teske werd ik helemaal geïnspireerd.
Ze had een DIY filmpje over hoe zij haar visionboard ging maken.
Vandaag laat ik jullie mijn visionboard zien!




















1. Beauty
Ik wil me ook dit jaar meer verdiepen in beauty, nog meer dan in 2013. Ik wil nieuwe producten uitproberen en meer reviews schrijven en natuurlijk op zoek gaan naar de nieuwste trends.

2. Bloggen
Ik wil net als in 2013 elke dag blijven bloggen, meer artikelen schrijven en met meer diepgang en variatie. Als je nog ideeën hebt zijn die natuurlijk altijd welkom. Laat het me weten in de reacties.

3. Boek schrijven
Ik het heb al heel lang in mijn hoofd, maar nog geen idee hoe of wat. Ik wil graag een boek schrijven. Eerst dacht ik aan een kinderboek, maar ik heb nu plannen in me hoofd voor iets heel anders. Ik ben er al mee bezig, maar vertel nog niks. Het kan namelijk zo zijn dat het niks word, maar het blijft spannend!

4. Beelden maken
Ik ben dol op met maken van beelden, het maakt niet uit of het fotograferen is of tekenen. Ik vind het allebei enorm leuk.  Omdat ik het zo leuk vind wil ik hier ook meer tijd in steken en daarom heeft beelden maken  een plekje gekregen op mijn visionboard.

5. Sporten
Dat sporten gezond is weten we allemaal, dat bij iedereen een goed voornemen is om te sporten is ook meestal waar. En ja, ik wil ook dit jaar meer gaan sporten, meestal doe ik het eerst veel en houd ik dat niet constant vol. Daarom wil ik beginnen om sowieso één keer in de week krachttraining te doen.

6. Een eigen huis
Dit jaar wil ik samen met mijn vriend een eigen huis. Iets wat toch erg hoog op ons verlanglijstje staat. Helaas komt er veel bij kijken, maar ik hoop dit jaar nog samen te genieten van ons eigen plekje.

7. Gezond eten
Dit is net z'n klassieker als sporten, het gezond eten. Ik wil meer letten op gezond eten om één reden.
Ik voel me veel beter als ik gezond en goed eet.

8. Lesgeven
Als laatste, lesgeven. Nu ik mijn diploma al een half jaar in mijn zak heb en aardig wat uurtjes heb ingevallen, hoop ik dit jaar ook veel voor de klas te mogen staan. Het liefst heb ik dit jaar gewoon mijn eigen klas, maar we moeten wel realistisch blijven. Dus veel voor de klas staan en genieten van de dagen dat ik voor de klas sta.

Raak jij ook geïnspireerd en wil je ook een Visionboard  maken, dan ben ik ook benieuwd naar die van jouw. Je kan hem altijd naar me mailen, tweeten, fb of achter laten in een reactie!

Q: Wat kan er niet ontbreken op jou Visionboard?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten