9 januari 2014

Lookbook #15

Vandaag heb ik voor jullie een Lookbook, waarin ik jullie mijn outfit laat zien!

Ik heb gekozen om een lookbook te maken met mijn bordeaux rode truitje, die ik heb gekocht in Berlijn. 



Bordeauxe shirt: Bershka
Zwart T-shirt eronder: Hema
Broek: New Yorker
Schoenen: Bovendeert.
Horloge: S.T.A.M.P.S
Armband: NOOSA
Groene nagellak: Kiko

































Ik heb ervoor gekozen om een zwart T-shirt onder mijn bordeaux shirt te dragen, omdat je dan geen randjes ziet. Bij een hemdje heb je dat wel, dat geeft een beetje een maf gezicht. Ik heb het gecombineerd met een donker blauwe broek en mijn zwarte comfortabele schoenen. Ik heb deze outfit gedragen op een doordeweekse dag. Ik moest die dag werken en daarom vind ik het belangrijk om niet alleen voor fashion, maar ook voor comfort te kiezen.

Q: Wat vind jij van mijn outfit?

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten