8 januari 2014

Giordani Gold - Incontro - Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van een parfum en een bodycream: Giordani Gold - Incontro.
De parfum kost €16.99 voor 50 ml en de bodycream kost €8.99 voor 250 ml.
Beide zijn te bestellen bij Oriflame.




Wat zegt Oriflame?
Giordani Gold Incontro Eau de Parfum.
Herbeleef de romantiek met de chypre bloemennoten van Giordani Gold Incontro Eau de Parfum. Een verleidelijke mix van lipsticknotten rozenessence een patchoeli.

Giordani Gold Incontro Body Cream.
Luxe body cream met de heerlijke chypre bloemennoten van Giordani Gold Incontro voor een verzorgde, streelzachte huid.




Het is een super fijne combinatie. Ik ben sowieso al fan als een parfum gecombineerd wordt met een body cream. Zo ruik je langer lekker fris en kan je goed je huid verzorgen. Door een body cream met hetzelfde parfum te gebruiken heb je niet dat het parfum gaat 'vervormen'. Als het gaat 'vervormen' dan veranderd de geur en kan het een onaangename geur worden.
Natuurlijk zijn er zat body creams die geen geur hebben, maar zo blijft je lekker geur extra lang hangen.

Ik vind het heerlijk om met z'n set de dag te beginnen. Eerst lekker douche en daarna starten met een heerlijke body cream en later als ik ben aangekleed een heerlijke parfum.
Een complete frisse en verzorgende start van de dag.

De bodycream is wat dikkig en daardoor heerlijk om aan te brengen. Het enige nadeel is wel dat je het even de tijd moet geven om in te trekken, want anders zitten je kleren eronder. Toch vind ik het een heerlijke body cream die ik graag gebruik.

Ook het parfum vind ik erg lekker, omdat ik zelf erg houd van een rozengeur.


Q: Wat is jouw lievelingsgeur op dit moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten