7 januari 2014

Therme - Zen White Lotus Body Serum

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Zen White Lotus Body Serum van het merk Therme.


Wat staat er op de verpakking?
Therme Zen White Lotus Body Serum met de subtiele verfijnde Witte Lotus geur. Dit zijdezachte, geconcentreerde body serum heeft een snel intrekkend en vochtinbrengende formule met een exclusief Perfection Peptide Complex, Zeewier extract, Zijde en Jojoba olie voor een maximaal zacht resultaat. Zo zacht heeft je huid nog nooit gevoeld! Intensieve bodyverzorging voor een indrukwekkende voelbare  verbetering van de huid.

Nou als je dit zo leest, dan beloofd het wat.
Ik ben dit product natuurlijk gaan testen en ik ben er erg tevreden over.
Het is een heerlijke geurende body serum.
Dit product kan goed in de ochtend gebruikt worden, omdat het serum goed intrekt.
Je kan je vrijwel na gebruik gewoon aankleden.



Wat ik ook erg prettig is tijdens het gebruik, dat het een pompje is. Meestal ben ik hier niet zo fan van maar dit is ideaal.
Het pompje geeft een kleine hoeveelheid serum af, die genoeg is voor één been. Dus je gebruikt niet snel teveel. Hierdoor kan het ook goed en snel in de huid trekken.
Je kan het pompje open en dicht schuiven, zodat het ook handig is om deze flacon mee te nemen.

Je kan dit serum bestellen via bol.com voor €9.49 / 125 ml.
Het lijkt dat er weinig in zit, maar doordat je zuinig in gebruik bent kan je hier een lange tijd mee doen.





























Wat merkte ik aan mijn huid?
Ik merkte al snel dat het serum goed introk. Dit vind ik een enorm pluspunt, omdat ik het fijn vind om in de ochtend mijn lichaam te verzorgen. Meestal doe ik het niet, met als reden dat ik vaak geen tijd heb om te wachten dat een bodyproduct is ingetrokken.
Ook is het makkelijk in gebruik en goed te doseren, door middel van het pompje.
En de heerlijk lotus geur, was prima en niet te overheersend.
Je kan het goed combineren met een lichte parfum en je ruikt gedurende de dag heerlijk fris.

Q: Wat is jouw favorieten bodyproduct?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten