13 december 2013

Weekendje Berlijn


Als jullie dit aan het lezen zijn, ben ik onderweg naar Berlijn.
Samen met mijn vriend ga ik genieten van een weekend Berlijn.
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar ben erg benieuwd!
Ik wil graag naar de Berlijnse muur en naar de Kerstmarkten,  maar ik ben ook erg benieuwd naar de streetart die er veel aanwezig zou zijn.

Ik ga zeker met mijn camera op pad om te filmen en foto's te maken.
Mijn vraag naar jullie is,
Wat zou jij willen zien als jij in Berlijn was?
Wat wil jij terug zien op mijn site?

Zelf dacht ik sowieso aan een shoplog, een impressiefilm en een mooi artikel met foto's.
Laat vooral in de reacties weten wat jij zou doen, dan kan ik dat mooi gaan lezen als ik in de auto zit.

Wat ga jij doen in dit weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten