14 december 2013

Even in de sfeer komen!

Ja, het is weer bijna zo ver..
Het is bijna Kerstmis, hoe fijn is het om naar de vakantie toe te leven en te genieten van alle leuke dingen die je gaat doen.

In dit artikel wil ik jullie even in de sfeer brengen.
Ik heb mooie winterse collage's, waarin je meteen een heerlijk winters gevoel krijgt.
Alhoewel het buiten ook aardig koud is, de laatste tijd, vind ik dat je van een echte winter nog niet kan spreken.
Vorig jaar rond deze tijd lag er een dik pak sneeuw, heerlijk vond ik het.

Ik vind het helemaal niet erg dat het kouder wordt, want dat hoort bij de winter, maar dan wil ik wel dat het een 'goede' winter is.
Een 'goede' winter is voor mij.
Vriezen tot het kraakt, sneeuw tot aan je enkels!
Zo kan ik het beste genieten van me warme drankje, het haardvuur en de gezelligheid in huis!



Heerlijk, die warme wollen kleding. Vooral de sokken, ik ben dol op dikke sokken in de winter.
Daarom heb ik deze collage gemaakt. De dikke wollen dekens en sokken laten mij in een winterstemming komen!


























En hoe kan het ook ontbreken, de warme dranken! En dan vooral de warme chocolademelk!!!
Dit is typisch winters, heerlijk opwarmen bij een warme chocomel!


Bij deze foto, ja moet ik het eigenlijk nog zeggen, wat een schat zeg!
Deze foto vind ik echt ontzettend leuk en moest ik gewoon even met jullie delen om dit artikel af te sluiten.

Ik ben erg benieuwd naar jou typische winter-dingen, dus laat het vooral achter in de reactie.

Het enige wat ik nog kan zeggen is: Geniet van de kou, leef uit naar de Kerstmis en houd van de vrienden om je heen!












Wat zijn jouw typische winter-dingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten