12 december 2013

My Red - Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van My Red van het merk Oriflame.
Het gaat over een Eau de Parfum en een Body Cream.






























My Red Body Cream - Oriflame - €7.99 actieprijs, origineel €13.00
My Red Eau de Parfum - Oriflame - €29.99 actieprijs, origineel €43.00



Wat Oriflame zegt over de My Red Body Cream: 
Vergroot je aantrekkingskracht. Luxe, weelderige body cream die in de huid smelt en de huid voedt en hydrateert. Geeft de heerlijke geur van de bedwelmende rode jasmijnnoten van My Red.

Ik vind deze Body Cream echt heerlijk. Het maakt mij huid heerlijk zacht en je blijft een subtiele geur zeker een hele poos ruiken. Dit is precies goed en niet overheersend. Vooral heerlijk in combinatie met het parfum.
Ook vind het prettig dat deze Body Cream goed intrekt en goed verzorgd.


 Wat Oriflame zegt over My Red Eau de Parfum:
Sexy, verbluffende en prikkelende My Red Eau de Parfum laat harten sneller kloppen met het duizelingwekkende magnetisme van zeldzame rode jasmijn. Intens bloemig, modern en verleidelijk - deze bedwelmende bloesem met zijn verbazingwekkende rode facetten en aanwezige sensualiteit. Intens, heerlijk...rood.
50 ml.

Ik vind het een heerlijke geur, die extra lang blijft hangen in combinatie met de Body Cream. Door deze geur voel ik me lang fris!


Kortom, het is een heerlijke set! Misschien leuk om weg te geven, als kerstcadeautje.
Deze geur is heerlijk voor overdag, maar kan ook goed in de avond.

Wat is jouw favoriete geur op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten