11 december 2013

Oriflame - More by Demi - D. Brown

Vanochtend had ik voor jullie een review van de Oriflame - More by Demi - Tea Rose.
Nu heb ik voor jullie een review van de Oriflame - More by Demi - D. Brown.







































Ook bij deze nagellak, staat de naam alleen op het doosje.
Dit vind ik niet handig, maar ik laat het doosje erom heen zitten.




Het is een mooie bruine kleur, die goed te combineren is.
Het is een voordeel dat deze nagellak redelijk snel droogt, en mooi opdroogt.
In tegenstelling tot de Tea Rose is deze nagellak, in het potje hetzelfde als op je nagels.
Wat je ziet is wat je krijgt, dat vind ik persoonlijk erg goed aan een nagellak.





De verpakking is prima, alleen had daar de naam van de nagellak wel op mogen staan.
Het kwastje is fijn en je kan de nagellak goed aanbrengen, zonder strepen.
Het is wel het wel het mooiste als je de nagellak in twee laagjes aanbrengt.











 Hier kan je zien hoe de nagellak eruit ziet op mijn nagels. Het is een mooie warme bruine kleur, die zoals je zit erg lijkt op de kleur die je in het potje ziet.

Ik vind dit een mooie basic kleur, die je goed kan combineren.
Een mooie tip voor onder de kerstboom misschien wel.










Wat vind jij van de More by Demi - D. Brown?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten