11 december 2013

Oriflame - More by Demi - Tea Rose





Vandaag heb ik een review van een nagellak van het merk Oriflame, More by Demi - Tea Rose.

Deze nagellak heeft een mooi doosje erom heen, wat ik er  meestal meteen af doe. Bij deze nagellak laat ik hem bewust zitten, omdat de naam van de nagellak alleen op de doos staat. Dat is dus niet heel handig, maar dat doet gelukkig verder niks af aan de nagellak.

Deze kleur heet Tea Rose en zit er super uit in het flesje. Maar op je nagels is die totaal anders.
Nu lijkt het net of er een glinstering in de nagellak zit, maar op je nagels is die niet terug te zien.
Toch is het een super mooie kleur, die je met alles kan combineren.
Een soort nude-kleur met een roze ondertoon.




Aan het potje van de nagellak valt niks aan op te merken. Het kwastje is fijn en je kan de nagellak goed aanbrengen op je nagels.

Ook vind ik het erg prettig dat deze nagellak redelijk snel droogt.
Het enige wat ik anders zou doen, is de kleur of de naam van de nagellak op het potje te zetten.


Hier zie je de nagellak op mijn nagels.
Het is een nagellak die niet opvalt, maar er wel voor zorgt dat je nagels er verzorgd uitzien.
Ik vind het een mooie kleur als je niet wilt dat je nagels opvallen, maar er wel netjes uit wil laten zien.








Omdat het hierboven niet helemaal goed te zien was, heb ik ook even een close-up gemaakt.
Je ziet wel een mooie glans op mijn nagels, maar de glinstering zoals in het potje vind ik niet terug.

Toch vind ik het eens super mooie kleur!








Wat vind jij van de More by Demi - Tea Rose?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten