4 december 2013

Essence - 03 Dare to wear

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipstick Essence - 03 Dare to wear.
Ik heb eerder een artikel geschreven over een andere lipstick van Essence, namelijk 02 Al you need is red.
Omdat ik zo enthousiast was wilde ik nog een kleur uitproberen.
































Deze lipstick is te koop bij de Kruidvat voor €2.39, een lekkere budget lipstick dus.
Ik was erg tevreden over de 02 Al you need is red, en wilde me daarom ook aan deze kleur wagen.
Het is helemaal een trend om donker rode lippen te hebben, dus waarom zou dat niet voor jullie willen testen.


Het is een mooie warme donkere kleur. Toch is het niet te donker, zodat het toch niet te heftig staat. Het is een tint donkerder dan de 02, vandaar ook 03.
Het blijft een mooie lipstick, met een basic huls, waardoor de aandacht bij de lipstick blijft.
Ook het logo van Essence die mooi in de stick staat, vind ik erg mooi!
De lipstick is romig, waardoor het makkelijk aan te brengen is en je lippen zacht doen aanvoelen.
Ook blijft de lipstick goed zitten, wel moet je het na het eten of drinken misschien een beetje bijwerken.
Ook blijven er geen lelijke randen zitten, na mate je de lipstick draagt.






























Hierboven zie je hoe de lipstick staat. Ik ben er erg tevreden over en het is zeker een mooie kleur voor de feestdagen in deze mooie maand.
Wel zou ik de rest van mijn make-up rustig houden, omdat nu het accent ligt op de lippen.

Wat vind jij van de trend met de donkere lippen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten