3 december 2013

10x Decembrrrr!


Decembrrr!  De laatste maand van het jaar.. We kunnen alle clichés boven tafel trekken, maar een feit blijf een feit. Het is alweer december 2013.
Toch houd ik van deze maand en leef ik uit naar het nieuwe jaar!
Wat ik zo leuk vind van deze maand, laat ik zien door mijn lijstje van tien!

1. Het mogen aantrekken van comfortabele niet charmante wintertruien en toch een fashionstatement maken!

2. Liters warme chocolademelk weg drinken, het liefst met slagroom, en je daar totaal niet schuldig over voelen. Het hoort erbij!



3. Een sneeuwpop maken in de tuin, ook al ben je 23. Als er sneeuw valt.

4. Heerlijk thuiskomen bij een warm haardvuur.

5. Het nu niet erg is als je hele dag in pyjama een filmdag inlast, want ja het is toch koud buiten.

6. De gezelligheid en de kerstsfeer, de kerstlampjes overal.


7. Ongegeneerd 'Last Christmas' mee zingen, omdat het nu toch op de radio komt. Minstens elk uur.. dus ja, dan moet je de tekst wel kennen.

8. Overal kaarsjes aansteken, omdat het snel donker word.

9. Vakantie, meer vrije tijd en zo je vrienden en familie weer meer zien.

10. Gekke foto's maken in de kerstbal, want ja het blijft bijzonder om elk jaar weer gekke bekke te trekken in een kerstbal!





























Wat is jouw typische december actie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten