5 december 2013

Limeted Edition - Wonderlash - Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van een mascara, de Limeted Edition - Wonderlash van het merk Oriflame.












Het is een mooie huls, die me echt een 'winter-wonderland-gevoel' geeft. Een mooie december editie.
Deze mascara belooft een ongelofelijke lift, lengte en volheid.
Dit wilde ik natuurlijk testen.

De originele prijs is €11.

Het mooie van deze mascara is het borsteltje. Dat is alles bepalend van een mascara, maar dit borsteltje is aan de ene kant langer dan de andere kant. Hiermee kan je je wimpers echt liften.
Door de kleine haartjes, die je kan vergelijken met een minikammetje, zorgt ervoor dat je wimpers allemaal een goede hoeveelheid mascara krijgt.
Doordat de mascara zo goed verdeelt wordt, komt ieder wimperhaartje tot zijn recht. Je kan een open blik welkom heten!



Hier zie je me oog zonder mascara.














Hier zie je me oog met mascara.
Je zit dat mijn wimpers goed uit elkaar staan en iedere wimper mooi te zien is.












Ik ben erg tevreden over deze mascara!
Hiermee kan ik een subtiele look, met mooie lange dunne wimpers creëren, waar ik echt dol op ben.

Wat is jouw favoriete mascara op dit moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten