1 november 2013

Sparkle in Paris Eau de Toilette

Vandaag heb ik voor jullie een review van een heerlijk luchtje: Sparkle in Paris Eau de Toilette. 
Deze parfum is te bestellen via Oriflame.

Wat Oriflame zegt over het parfum:
Een onweerstaanbare combinatie van vetiver, boysenbes en sprankelende noten van champagne. 50 ml- €29

Zelf vind ik het erg moeilijk om een geur precies te omschrijven, maar ik vind deze parfum heerlijk fris ruiken.
Ook vind ik het fijn, dat een parfum goed blijft hangen.
Van mij had dat bij deze parfum beter gekund, maar door de lekkere geur vind ik het ook niet erg om gedurende de dag wat bij te spuiten.

Ik  vind het een heerlijke, zachte en frisse geur voor overdag.
Ik vind het parfum te licht voor een avondparfum, maar door de subtiele geur, goed overdag te gebruiken.











Het flesje vind ik erg mooi van dit parfum.
Ik vind het een 'less-is-more-look' hebben, omdat het simpel is.
Maar doordat het simpel is, toont het ook erg chique.

Ook vind ik de naam erg leuk, Sparkle in Paris.
Ook al vind ik het niet echt een typische geur, die mij aan Parijs doet denken.
Wil vind ik de geur, mede door de chique look, erg luxe overkomen.
Dit komt zeker wel weer overeen, met mijn beeld van Parijs.

Kortom, ik vind het een super parfum voor overdag.
Hiermee heb je een heerlijke, zachte maar ook frisse geur gedurende de dag!









Wat is jouw favorieten geur op dit moment?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten