1 november 2013

Mijn favorieten tijdschriften!

Vandaag heb ik een artikel over mijn favorieten tijdschriften.
Ik vind het altijd leuk om te weten wat andere mensen lezen, vandaar dat ik jullie mijn favorieten tijdschriften wilde laten zien.

Als eerste, een tijdschrift wat echt voor mij op #1 staat:








































Ik had al eerder een jaar-abonnement gehad voor mijn verjaardag, maar dit jaar kreeg ik hem weer.
Ik vind het tijdschrift leuk om te lezen, vooral de collage vind ik erg mooi.
Verder lees ik ook graag het artikel van 'Hé, het is oké...'
Hierin komen allemaal punten te staan, van dingen die mensen doen, die misschien een beetje maf of gek zijn.
Bijvoorbeeld:
'Hé, het is oké...' als je achter elke zin die je sms't/mailt/whatsappt een uitroepteken te plaatsen! Omdat je zo enthousiast bent!

Eigenlijk is het een super leuk tijdschrift over fashion en lifestyle.
Wat ook een groot voordeel is (nja, niet echt groot) dat het een goed formaat heeft voor in je tas.
Daarom gaat de Glamour vaak met mij op reis.

Het tijdschrift is te koop voor €2.99 en komt elke maand uit!

Mijn favorieten tijdschrift  #2 is...







































Vorige jaar met mijn verjaardag kreeg ik een Tijdschriftenbon, hiervan bestelde ik de Flow.
Ook dit jaar kreeg ik weer een Tijdschriftenbon, drie keer raden welk tijdschrift ik heb besteld..
Ja, natuurlijk de Flow.

De Flow is een heel ander tijdschrift dan de Glamour, maar het is echt een aanrader!
Het is een tijdschrift waarin inspiratie, inzichten en oplossingen centraal staan.
Ik vind het erg leuk om de onderzoeken te lezen die gaan over het leven, de tijd of eenzaamheid.
Noem het maar op, maar elke onderwerp spreekt mij aan, waarover geschreven wordt.

Ook vind ik het super leuk, dat er gebruik gemaakt wordt van quotes!
Het stuk 'Wat ben je aan het doen?, gewone mensen, die net met iets bijzonders bezig zijn' vind ik erg leuk om te lezen. Het is een kijkje in het leven van een ander, bijzonder persoon.
Er zijn vier terugkerende thema's:
Live mindfully, Simplify your life, Feel connected & Spoil yourself.

Ik raak geïnspireerd door dit tijdschrift, daarom vind ik het een echte aanrader!
De Flow is te koop voor €6.95 en verschijnt 8 keer per jaar.

En tijdschrift #3 is...








































Ik zag de Elle vaker liggen in de schappen, maar liet hem toch meestal liggen.
Toen kreeg ik voor mijn verjaardag dit exemplaar van de Elle en stoppen met lezen gaat bijna niet.
Er zitten hele mooie foto's in, met de nieuwste mode, heerlijk om naar te kijken!

Ik vind het 'Stijl-dossier' ook erg leuk om te lezen, wat krijg je hier toch een inspiratie van!
Ook de artikelen hebben diepgang, daarom zit je echt in het tijdschrift of in het artikel.
Iets wat ik niet had verwacht van dit tijdschrift.

Door dit tijdschrift blijf je op de hoogte van de laatste trend, lees je interessante artikelen en lees je interviews van mensen die jouw echt kunnen inspireren.
Dit is zeker een rede waarom ik dit tijdschrift zou aanraden.

Het tijdschrift is in de winkel te koop voor €4.99 en komt elke maand uit!

Wat is jouw favorieten tijdschrift?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten